  • 1. Data: 2014-02-06 17:20:13
    Temat: Yamaha Tzr i Junak 901Sport
    Od: Pati00 <tusiek02404@_NOSPAM_o2.pl>

    Zastanawiam się nad kupnem Yamahy TZR 50 lub Junaka 901spor. Ma to być
    motor na max 2lata a najpewniej na 1rok. Głownie chodzi mi o to co później
    będzie lepiej sprzedać i na którym będe mniej stratna z pieniędzmi ;)

  • 2. Data: 2014-02-06 18:18:32
    Od: 6...@g...com

    Zastanawiaj się dalej.

  • 3. Data: 2014-02-06 18:26:39
    Temat: Re: Yamaha Tzr i Junak 901Sport
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-02-06 17:20, Pati00 pisze:
> [...]
    > motor na max 2lata a najpewniej na 1rok. Głownie chodzi mi o to co
    > później będzie lepiej sprzedać i na którym będe mniej stratna z
    Ta strata to ma być wyrażona:
    A. procentem od wartości początkowej,
    czy
    B. w wartościach bezwzględnych czyli w złotówkach?

    Jeżeli A to TZR 50
    Jeżeli B to Junak

    Jacek

  • 4. Data: 2014-02-08 21:54:52
    Od: Schiavona <pufka24@_NOSPAM_onet.pl>

    Pati00 napisal

[...]

    Ja Ci polecam Yamahe... Junak to chińszczyzna z tego co wiem :/ Nie
    kojarzy mi się ani z trwałością, ani z jakością.

  • 5. Data: 2014-02-11 12:37:18
    Od: adrian5q <adrian5q@_NOSPAM_interia.pl>

    Pati00 napisal

> [...]
    > motor na max 2lata a najpewniej na 1rok. Głownie chodzi mi o to co później
    > będzie lepiej sprzedać i na którym będe mniej stratna z pieniędzmi ;)

    ja na 99,9 % bym wybral tzr o tym junaku nawet nigdy nie slyszalem a na
    tzr zawsze jest duze zainteresowanie