  • 51. Data: 2021-11-05 22:02:54
    Temat: Re: Z cyklu "jaki telefon" :)
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > No więc kupiłem G9 Play. Kosztowała 680 zł. Pokonfigurowałem,
    > zaktualizowałem do And.11. Ale mam drobny problem z zakładkami Chrome. I
    > na kompie i na telefonie mam włączoną synchronizację do konta Google ale
    > zakładki z kompa nie chcą być widoczne na telefonie. Na dobitkę nie wiem
    > jak na telefonie zaimportować z pliku html. Masz jakiś pomysł na te
    > zkładki?

    Zablokowałam Chrome, zainstalowałam FF na androida. Działa super i nawet
    nie "kobyła".

    --
    animka

  • 52. Data: 2021-11-05 22:08:32
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    e=https%3A%2F%2Fmyaccount.google.com%2Fsecurity

    > Ależ jestem zalogowany na kompie i na telefonie, ze wszystkimi
    > szczegółami jakie zdołałem odkopać w necie. Niestety, wszystkie recepty
    > zawodzą.

    Dziwne, że sie nie boisz i wszystko udostępniasz.
    Z google to ja korzystam z poziomu komputera, a w telefonie skorzystałam
    tylko raz z google play do ściągnięcia Firefoxa. No i wyłączyłam to
    google, konto usunęlam.
    Wyszukiwanie na google to potrzebne, więc nie zablokowałam.

    --
    animka

  • 53. Data: 2021-11-06 12:25:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    Ależ jestem zalogowany na kompie i na telefonie, ze wszystkimi
    szczegółami jakie zdołałem odkopać w necie. Niestety, wszystkie recepty

    PS. Dziś popatrzyłem na te Kontakty przez przeglądarkę na kompie i ze
    zdziwieniem widzę że już są :) Najwyraźniej potrzebują sporo czasu by
    zaskoczyć.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 54. Data: 2021-11-06 12:33:34
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 5.11.2021 o 22:08, Animka napisała:

> [...]
    > google, konto usunęlam.
    > Wyszukiwanie na google to potrzebne, więc nie zablokowałam.

    Dziwne, że się nie boisz i udostępniasz wszystko w telefonie
    szpionom z Pegasusa. Bo jak wyszukiwanie na Google działa,
    to i wyszukają Ciebie w drugą stronę i przejrzą Cię aż do
    podszewki w halce. Zablokuj internet!

  • 55. Data: 2021-11-07 02:50:51
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-06 o 12:33, Collie pisze:

    > Dziwne, że się nie boisz i udostępniasz wszystko w telefonie
    > szpionom z Pegasusa. Bo jak wyszukiwanie na Google działa,
    > to i wyszukają Ciebie w drugą stronę i przejrzą Cię aż do
    > podszewki w halce. Zablokuj internet!

    No wiesz? Google włączam tylko kiedy potrzebyję. Historię usuwam,
    szczególnie Cleanerem. W google wszystkie zgody mam wyłączone i niech
    się ugryzą...
    Ten Pegasus to chyba jakaś przeglądarka?

    --
    animka

  • 56. Data: 2021-11-07 09:34:18
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 7.11.2021 o 02:50, Animka napisała:

    > Ten Pegasus to chyba jakaś przeglądarka?

    Można tak powiedzieć. ;)

  • 57. Data: 2021-11-07 18:37:56
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-07 o 09:34, Collie pisze:

    > Można tak powiedzieć. ;)

    No tak, przypomniałam sobie o tym.

    Jeśli kliknęliście kiedyś na smartfonie czy tablecie w jakiś link, to
    wasze urządzenie może być zainfekowane Pegasusem, ale najprawdopodobniej
    nie jest. Podkreślmy to z całą mocą: Pegasus nie jest wykorzystywany do
    inwigilowania przypadkowych osób lub obywateli na masową skalę. Ofiary
    są wybierane przez służby i z tego co wiemy, każda nowa licencja to
    koszt ok. 100 tys. złotych (1 licencja = 1 śledzona osoba).

    Samo NSO GROUP wyraźnie zaznacza też, że jej produkty są dostępne
    jedynie dla służb specjalnych/wywiadowczych walczących z przestępczością
    oraz terroryzmem, a specjalny panel decyduje o krajach, do których
    trafia Pegasus. Tak, aby nie był on wykorzystywany np. w państwach
    łamiących prawa człowieka. Oczywiście to wszystko nie oznacza
    automatycznie, iż Pegasus nie jest używany w innych celach. Można
    przecież mnożyć przykłady pracowników służ specjalnych wykorzystujących
    swoje uprawnienia do bezprawnego śledzenia innych osób, nie możemy więc
    jednoznacznie stwierdzić, iż Pegasus również nie był używany do takich
    celów.

    Bardzo ciekawy artykuł o Pegasusie.
    https://www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/jak
    -dziala-system-pegasus-to-totalna-inwigilacja/e4rkez
    2

    --
    animka

  • 58. Data: 2021-11-07 22:37:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/11/2021 18:37, Animka wrote:
    > Jeśli kliknęliście kiedyś na smartfonie czy tablecie w jakiś link, to
    > wasze urządzenie może być zainfekowane Pegasusem

    W gruncie rzeczy obsługa współczesnego internetu polega na klikaniu w
    jakiś link.