  • 41. Data: 2021-11-02 00:06:16
    Temat: Re: Z cyklu "jaki telefon" :)
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Qrde, czasy takie nastały że bez telefonu nie ma życia. Mój stary
    > samsung z andkiem 4 nie wyrabia. Potrzebuję jakiejś używki czy nówki z
    > niskiej półki z andkiem 10, najlepiej samsunga. Wszelkie rady i opinie
    > mile widziane.

    Xiaomi Redmi 9C za 499 zł. Ma wszystko, a nawet trochę za dożo, ale
    można odinstalować.

    --
    animka

  • 42. Data: 2021-11-02 00:09:07
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Trochę mnie deprymuje w tym E7i niewymienialność baterii. Da się to
    > obejść? Brak też NFC a nie mam wyrobionego zdania o jego potrzebie.
    > Potrzebne to do życia?
    > Postudiowałem trochę no i widzę że ta niewymienialność to jest dosyć
    > powszechna w Motorolach i Xiaomi :)

    Jest serwis autoryzowany.

    > A w G Pro operowanie stylusem jest niezbędne czy da się wszystko zrobić
    > paluchem?
    Którym paluchem? ;-)

    --
    animka

  • 43. Data: 2021-11-02 00:17:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-29 o 12:10, J.F pisze:

    > A propos - co na to Unia?
    > Ma takie szczytne hasla, o naprawach, o smieciach, a takie telefony
    > przepuszcza?
    >
    > Czy moze ... predzej ci ekran peknie niz bateria padnie? :-)

    Mój Samsung Trend Plus GT S7- 580 gruchnął parę razy o trotuar i
    terakotę, i w kuchni i nic mu sie nie stało. Pracował dalej. Tylko przy
    upadku otwierała się przykrywka, bateria wylatywała i trzeba było to
    złozyć. Ekran jakiś nietłuczący się. Mam futerał nie tani, ale on jest z
    mahnesami orzez co telefon jest ciężki, więc tego drogiego futerału nie
    używam.

    --
    animka

  • 44. Data: 2021-11-02 08:37:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2021 00:06:16 +0100, Animka napisał(a):

    > Xiaomi Redmi 9C

    Nie ma NFC i radia.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 45. Data: 2021-11-02 09:50:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Nie ma NFC i radia.

    Xiaomi Redmi 9C NFC miało być.
    Radio ma.

    --
    animka

  • 46. Data: 2021-11-05 10:08:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Oct 2021 15:13:00 +0200, heby napisał(a):

    > Nie nastawiaj się na to "Pro". Z pro, to tam niewiele jest. Taki chwyt
    > marketingowy.

    No więc kupiłem G9 Play. Kosztowała 680 zł. Pokonfigurowałem,
    zaktualizowałem do And.11. Ale mam drobny problem z zakładkami Chrome. I
    na kompie i na telefonie mam włączoną synchronizację do konta Google ale
    zakładki z kompa nie chcą być widoczne na telefonie. Na dobitkę nie wiem
    jak na telefonie zaimportować z pliku html. Masz jakiś pomysł na te
    zkładki?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 47. Data: 2021-11-05 10:43:23
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/11/2021 10:08, Jacek Maciejewski wrote:
    > Masz jakiś pomysł na te
    > zkładki?

    Nie używam chrome, mam ff. A nie ma jakiegoś eksportu do pliku? Bo u
    mnie jest "export bookmarks" w chrome.

  • 48. Data: 2021-11-05 10:55:01
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > na kompie i na telefonie mam włączoną synchronizację do konta Google ale
    > zakładki z kompa nie chcą być widoczne na telefonie.

    Na telefonie w Chrome, też trzeba się zalogować a na koncie Google sprawdź:
    https://myaccount.google.com/device-activity?continu
    e=https%3A%2F%2Fmyaccount.google.com%2Fsecurity

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 49. Data: 2021-11-05 11:17:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 5 Nov 2021 10:43:23 +0100, heby napisał(a):

    > Nie używam chrome, mam ff. A nie ma jakiegoś eksportu do pliku? Bo u
    > mnie jest "export bookmarks" w chrome.

    Na kompie mogę wyeksportować zakładki do pliku. Mogę ten plik przesłać
    do zasobów na telefonie. Ale nijak nie mogę go importować do Chroma na
    tym telefonie. Nie znajduję takiej opcji.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 50. Data: 2021-11-05 11:19:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 5 Nov 2021 10:55:01 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Na telefonie w Chrome, też trzeba się zalogować a na koncie Google sprawdź:
    > https://myaccount.google.com/device-activity?continu
    e=https%3A%2F%2Fmyaccount.google.com%2Fsecurity

    Ależ jestem zalogowany na kompie i na telefonie, ze wszystkimi
    szczegółami jakie zdołałem odkopać w necie. Niestety, wszystkie recepty
    zawodzą.
    --
    Jacek
    I hate haters.