  • 31. Data: 2023-03-13 17:56:26
    Temat: Re: Z czego teraz robi się papier?
    Od: cef <c...@i...pl>

    podpalają węgiel w piecu? Pomijam że ludzie teraz mają jeszcze piece. Do podpalania
    są dedykowane podpałki. Podpałkę jak komuś kupne za drogie można zrobić samemu. Wióry
    i pył spod piły zmieszane z niewielką ilością nafty, może być olej napędowy albo
    opałowy, robią za doskonałą podpałkę.
    okna wypadłeś. Nieszczęście bo okno było na parterze i trawa pod nim była. Szczęście
    to jak by to było trzecie pietro i beton.
    > Uznaj że dostatecznie często przechodziłeś przez jezdnię jak widziałeś zielone
    światło i zacznij przechodzić na czerwonym. Wynagrodzisz losowi to zdarzenie z
    parterem i trawą.

    Uznam to za "raz".