  • 21. Data: 2023-03-08 16:04:29
    Temat: Re: Z czego teraz robi się papier?
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > Napisz czemu pod koniec pierwszej ćwiartki XXI wieku są ludzie co gazetami
    podpalają węgiel w piecu? Pomijam że ludzie teraz mają jeszcze piece. Do podpalania
    są dedykowane podpałki. Podpałkę jak komuś kupne za drogie można zrobić samemu. Wióry
    i pył spod piły zmieszane z niewielką ilością nafty, może być olej napędowy albo
    opałowy, robią za doskonałą podpałkę.
    Na studium wojskowym, w garnizonie używaliśmy jako rozpałki, pasty do
    podłogi.
    Zawierała palną tempertynę. To było jednak z pół wieku temu.

    WM

  • 22. Data: 2023-03-08 16:45:28
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    i pył spod piły zmieszane z niewielką ilością nafty, może być olej napędowy albo

    Bo jest pod ręką i najprościej podpalić nią
    przygotowane palenisko?
    Po co robić jakieś podpałki jak najprościej podpalić drewno
    papierem? Nigdy do rozpalania w zwykłym piecu kaflowym
    nie potrzeba było podpałek. Układa się drobne suche drewno,
    na tym drobny węgiel i podpala gazetą czy innym papierem.
    To po pierwsze.
    A po drugie, to dedykowane mogą być wiersze a nie podpałki.

  • 23. Data: 2023-03-08 22:49:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 8 marca 2023 o 16:45:29 UTC+1 cef napisał(a):

> [...]
    > To po pierwsze.
    > A po drugie, to dedykowane mogą być wiersze a nie podpałki.
    Skąd sie takie barany jak ty biorą? To niemożliwe żebyś w sposób tradycyjny z pizdy
    wylazł.

  • 24. Data: 2023-03-08 23:46:12
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    opałowy, robią za doskonałą podpałkę.
    > Skąd sie takie barany jak ty biorą? To niemożliwe żebyś w sposób tradycyjny z pizdy

    Argumenty to masz z dupy.
    Do czego się odnosisz?
    Do swojego nieuctwa dotyczącego użycia słowa dedykowany?
    Czy do swojej niewiedzy odnośnie rozpalania w piecu?

  • 25. Data: 2023-03-09 22:57:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 8 marca 2023 o 23:46:15 UTC+1 cef napisał(a):

> [...]
    > Do czego się odnosisz?
    > Do swojego nieuctwa dotyczącego użycia słowa dedykowany?
    > Czy do swojej niewiedzy odnośnie rozpalania w piecu?
    Jakoś miła ci dupa że ciągle ja wstawiasz do tekstu. Ty nie mogłeś jak normalny
    człowiek z pizdy wyleźć.

  • 26. Data: 2023-03-10 07:49:48
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    środa, 8 marca 2023 o 16:46:15 UTC-6 cef napisał(a):

> [...]
    > Argumenty to masz z dupy.
    > Do czego się odnosisz?
    > Do swojego nieuctwa dotyczącego użycia słowa dedykowany?

    https://sjp.pl/dedykowany
    https://sjp.pwn.pl/slowniki/dedykowany.html

    I pewnie chodzi co o to:
    https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/dedykowany-kompute
    r;5725.html
    W skrocie: W slownikach tego nie ma ale niby nie jest to blad. Lepiej tam pasuje
    przeznaczony albo specjalny. Troche razi jak makaronizmy dawniej.

  • 27. Data: 2023-03-11 18:44:18
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    opałowy, robią za doskonałą podpałkę.
    > Jakoś miła ci dupa że ciągle ja wstawiasz do tekstu. Ty nie mogłeś jak normalny

    Gdyby sądzić o kimś po tym co wstawia do tekstu,
    to byłbyś liderem najgorszego sortu :-)

  • 28. Data: 2023-03-11 21:32:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 11 marca 2023 o 18:44:20 UTC+1 cef napisał(a):

> [...]
    opałowy, robią za doskonałą podpałkę.
    > Gdyby sądzić o kimś po tym co wstawia do tekstu,
    Z uśmieszkiem godnym kretynów się urodziłeś czy na nieszczęście to nabyte jak z okna
    wypadłeś. Nieszczęście bo okno było na parterze i trawa pod nim była. Szczęście to
    jak by to było trzecie pietro i beton.

  • 29. Data: 2023-03-12 09:29:36
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    okna wypadłeś. Nieszczęście bo okno było na parterze i trawa pod nim była. Szczęście
    to jak by to było trzecie pietro i beton.

    Ten tekst o wypadaniu z okna, to już któryś raz widzę, więc
    widać, że sięgasz już do arsenału oklepanych swoich narzędzi.
    Masz coś konkretnego w temacie, to poproszę, a jak
    nie to możesz napluć, nabluzgać jeszcze ze dwa razy i spadać.

  • 30. Data: 2023-03-13 02:51:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 12 marca 2023 o 09:29:39 UTC+1 cef napisał(a):

> [...]
    > Masz coś konkretnego w temacie, to poproszę, a jak
    > nie to możesz napluć, nabluzgać jeszcze ze dwa razy i spadać.
    Uznaj że dostatecznie często przechodziłeś przez jezdnię jak widziałeś zielone
    światło i zacznij przechodzić na czerwonym. Wynagrodzisz losowi to zdarzenie z
    parterem i trawą.