  • 31. Data: 2022-12-27 16:30:50
    Temat: Re: Z nowym rokiem nowy komp? :)
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 27/12/2022 09:36 am, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    ard-fail/

    > No tak, z Asrokiem bywają problemy. OK, dzięki za ostrzeżenie, nie biorę
    > Asrocka :) Mój następny faworyt to Gigabyte Z590M. 3 różne wyjścia
    > grafiki, dobra marka i elastyczność ustawień właściwa chipsetowi Z.
    > I chyba najtańsza płyta z Z590 jaką mi się udało znaleźć (tylko 560zł)
    >
    > Przy okazju pytanie do publiki - są znane kable-przelotki z DisplayPort
    > na DVI. Ale wymagają zasilania od strony DP. Czy jest standardem w
    > obecnych płytach że gniazdo DP zapewnia takie zasilanie?

    Asrock zawsze robil dobre plyty pod wirtualki (passthrough,itp...) i gdybym
    teraz szukal, zaczalbym od asrock.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 32. Data: 2022-12-27 17:37:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1xrcw2wg0wlf0$.ildefzx1089v.dlg@40tude.net>
    user Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Ech, nie załamuj mnie. Już myślałem że znalazłem bratnią duszę co
    > usprawiedliwi moje zakupy... A tu kicha, gość na odwyku :)

    ale tak mnie nurtuje do czego Ci ten proc nowożytny?
    o te rdzenie chodzi?

    Mam i to chyba mi dość. Karty graf wypasionej to chcę owszem.

    https://www.asrock.com/mb/Intel/H270%20Pro4/index.as
    p#Specification

    --
    Piter

    Miłość i wojna są jak s. Przychodzą znienacka.
    https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos

  • 33. Data: 2022-12-27 18:32:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Dec 2022 16:37:46 GMT, PiteR napisał(a):

    > ale tak mnie nurtuje do czego Ci ten proc nowożytny?
    > o te rdzenie chodzi?
    Szczerze? Po nic... :) Jest tylko jedna rzecz która mnie mobilizuje do
    sklecenia nowego PC-ta - mianowicie uwalone wyjście HDMI w płycie. Nie
    mogę podłączyć TV. No, mógłbym ostatecznie użyć grafiki w slocie PCI-E
    ale musiałbym ją kupić bo akurat nie mam w szufladzie niczego z DVI i
    HDMI jednocześnie. I musiałaby to być grafika z biernym chłodzeniem bo
    nie lubię hałasu.
    W tej sytuacji kusi wymiana płyty ale tak żeby skrzynia, zasilacz, oba
    dyski i chłodzenie procka dały się użyć. A jak już nowa płyta to czemu
    nie upgrejd o parę generacji (z 4 do 11, nieźle :) Intela? I przy okazji
    szybsze dyski NVME dadzą się używać. No i będzie spokój na kilka lat. W
    końcu jak już się umie to jest elegancko co jakiś czas podrasować nieco
    skrzynkę żeby się nie musieć wstydzić :)

    > Mam i to chyba mi dość. Karty graf wypasionej to chcę owszem.
    > https://www.asrock.com/mb/Intel/H270%20Pro4/index.as
    p#Specification
    Jeśli dobrze zrozumiałem to masz taką płytę. No, zabytek zacny, choć mam
    starszą H97M :) A grafiki to mnie przestały rajcować jeszcze za czasów
    pierwszych Athlonów. Teraz cokolwiek on-board mi starcza.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 34. Data: 2022-12-28 21:16:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 24 Dec 2022 11:51:54 +0100, w
    <pr36og8lelbh$.17zckk9m5clql.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    napisał(-a):

    > Niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego podstawka 1700 ma być dobrym wyborem?

    Nie wiem.
    Bierz coś z Ryzen z integrą i będzie pan zadowolony. Ryzeny typu 5600G są w
    dobrych cenach.

  • 35. Data: 2022-12-30 15:09:36
    Od: m...@s...com

    Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 26 Dec 2022 14:26:43 +0100
    is the real date, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    > [cut] Wnerwia mnie też brak wyjścia DVI.

    Mnie też, ale są adaptery z hdmi czy displayport na dvi. Chyba że
    czegoś nie doczytałem i problem jest bardziej zawiły...

    Pozdrawiam i do siego roku!