    Date: Mon, 14 Feb 2022 11:41:20 +0100
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Subject: Zabezpieczenie silnika 3f

    Silnik pompy próżniowej zabezpieczony jest widocznym bezpiecznikiem.
    https://photos.app.goo.gl/A6oGb4v8XczqstUg9

    Mam nadzieję, że nie będzie problemy z otwarciem albumu.

    Pompa przez lata działała godzinami non-stop.
    Aż nagle raczej po długiej pracy zadziałało zabezpieczenie.
    Silnik podłączony w trójkąt. Przez lata nie sprawdzałem ani tabliczki
    silnika i zabezpieczenia. Widać, że trochę się rozmija. No ale przez
    lata działało.
    Cęgowym sprawdzałem prąd, ale momentu zadziałania zabezpieczenia nie
    uchwyciłem. Bierze około 6 A, gdy jest próżnia, jak rozszczelniona to 9 A.

    Jest jakiś sposób, aby sprawdzić dlaczego on zadziałał? Czy część
    termiczna czy elektromagnetyczna?

    Myślałem, że znajdę jakiś tani oscyloskop USB z rejestracją danych, do
    tego przekładnik na kabel, ale cena przewyższa nowe zabezpieczenie.

    Może przekładnik do karty dźwiękowej?

    Robert