    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Zaciskarka do JST HX i podobnych
    Date: Sat, 3 Apr 2021 22:55:35 +0200

    Cześć.

    Obecnie "zaciskam" takie złacza jak JST HX za pomocą precyzyjnych
    kombinerek... to upierdliwe i ze względu na kiepską technikę dodatkowo
    je lutuję bo niestety można je wyrwać.

    Rozgladam się za jakąs zaciskarką i widze że tanie są nieużytecznie,
    konektory nie zaciskają się, wyskakują itd itp. Ogólnie jakośc chińska.

    Jest jakaś interesująca zaciskarka, przydatna amatorsko? Taka że ciśnie
    się na usta "ale fajnie to działa"? Powiedzmy że mogę wydać 100zł, to
    nie ma być profesjonalne narzędzie, ale mam zaciskać tym końcówki lepiej
    niż 2min na pin ;) Gdyby nie wymagała obrabiania przewodu z izolacji to
    jeszcze lepiej (ponoć HX i podobne nie wymagają tego, izolacja jest
    rozcinana przez zawijane blaszki środkowego zacisku).

    Dla wzrokowców: chodzi o miniaturowe złacza w których piny mają dwie
    pary listków, jedne do trzymania izolacji, drugie zapewniają przewodność.

    PS. Mam zaciskarkę z zawijaniem blaszek, ale jest zbyt szeroka. Prawie
    wszystkie dostępne od reki są za szerokie, a listki w tych złaczach mają
    poniże 1mm szerokości...