  • 1. Data: 2010-03-18 11:25:56
    Temat: Zamienniki sprężyn do Vectry C kombi, 1.9 CDTI 150 KM
    Od: fred <f...@i...pl>

    Witam,

    Poszukuję sprawdzonych zamienników sprężyn przedniego zawieszenia
    do Vectry C kombi, 1.9 CDTI 150 KM

    W Norauto zaoferowali mi:
    KYB RH2661 za 209 zł za sztukę, ale okazało się że jednak ich nie u
    dostawcy
    LESJOFORS za 339 zł za stukę (trochę drogo)

    Czy macie pomysł na inne zamienniki ????

    Dzięki za info i pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2010-03-18 11:35:02
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    fred pisze:
    > LESJOFORS za 339 zł za stukę (trochę drogo)

    Na temat tej marki mogę wypowiedzieć się w samych superlatywach.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-03-18 11:50:44
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]

    > dostawcy
    > LESJOFORS za 339 zł za stukę (trochę drogo)

    obie firmy są zacne, aczkolwiek nie znam KYB z jakości sprężyn, Lesjoforsy
    są jakości OE,
    aczkolwiek drogo tego Lesjoforsa Ci oferują, poszperaj a powinno Ci się udać
    spokojnie kupić do 200zł/szt,
    brat

  • 4. Data: 2010-03-18 12:02:08
    Od: fred <f...@i...pl>

    Co powiecie o marce MAGNUM

    Sprężyny MAGNUM oferują za 175 zł za sztukę

  • 5. Data: 2010-03-18 12:14:12
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Co powiecie o marce MAGNUM

    powiemy nie kombinuj tylko szukaj Lesjoforsa albo KYB, chyba że masz to w
    d... bo sprzedajesz auto i potrzebujesz dojechać tylko do komisu,
    brat

  • 6. Data: 2010-03-18 12:15:50
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "fred" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    Witam,

    > Poszukuję sprawdzonych zamienników sprężyn przedniego zawieszenia
    > do Vectry C kombi, 1.9 CDTI 150 KM

    > W Norauto zaoferowali mi:

    co cie podkusilo by szukac tego typu elementow w norauto?
    zmien sklep przedewszystkim na normalny.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 7. Data: 2010-03-23 21:44:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    fred pisze:
> [...]
    > dostawcy
    > LESJOFORS za 339 zł za stukę (trochę drogo)

    na sklep.intercars.com.pl widzę KYB za 174zł i LESJOFORS za 262zł.