  • 1. Data: 2010-03-18 14:21:38
    Temat: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: " Lopez" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia 1.9 TDI
    najmocniejsza wersja tego silnika a obecnie dostałem 1.4 FSI.
    I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam samochód a
    nie traktor.
    Ogólnie nie chodzi o osiągi bo nie jestem jakimś maniakiem prędkości, choć te
    też są zdecydowanie lepsze.
    Ale o ciszę w środku, dość tego klekotania od którego wszystkie plomby w
    zębach wibrowały. Nowej Octavce jedyne co słychać to świst powietrze i bardzo
    przyjemne mruczenie silnika. Po prostu rewelacja!!!!
    Mało co nie dałem się namówić na 2.0 TDI - brrrrrr

    Lopez

  • 2. Data: 2010-03-18 14:24:46
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > bardzo
    > przyjemne mruczenie silnika. Po prostu rewelacja!!!!
    > Mało co nie dałem się namówić na 2.0 TDI - brrrrrr

    na prawdę uważasz, że Octavia 1.4 FSI jest cicha?
    chyba, że porównawczo do diesla?
    niemniej cieszę się Twoim szczęściem :-)
    brat

  • 3. Data: 2010-03-18 14:26:48
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Lopez pisze:
    > I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam samochód a
    > nie traktor.

    to przejedz się fiatem z silnikiem JTD lub multijet zmienisz zdanie :)

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-03-18 14:34:27
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik " Lopez" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bardzo
    > przyjemne mruczenie silnika. Po prostu rewelacja!!!!
    > Mało co nie dałem się namówić na 2.0 TDI - brrrrrr

    Czy ja wiem? Octavi nie porównywałem ale Corollę poprzedni model z silnikiem
    1.4 D4D 90 KM i obecny model z silnikiem 1.6 16V 122 KM. Ani nie było w
    benzynie czuć tych 32 KM więcej ani też nie było nic ciszej.

  • 5. Data: 2010-03-18 14:36:56
    Od: " Lopez" <s...@g...pl>

    krzysiek82 <s...@u...pl> napisał(a):

    > to przejedz się fiatem z silnikiem JTD lub multijet zmienisz zdanie :)

    Fiata mi nie kupią, może i szkoda bo są bardzo ładne.
    Ale powiem szczerze, że od 3 dni nie wierzę w to, że diesel będzie cichszy od
    turbo benzyny.
    Ja będę miał kiedyś okazje to chętnie się przejadę.

    PS.
    Co to jest multijet?

    L.

  • 6. Data: 2010-03-18 14:37:58
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:21:38 +0000 (UTC), Lopez napisał(a):

> [...]
    > też są zdecydowanie lepsze.
    > Ale o ciszę w środku, dość tego klekotania od którego wszystkie plomby w

    Albo miałeś ten samochód nieźle zarżnięty albo TDI widocznie tak ma ;)

    Moje plomby mają się świetnie. Ale to tylko włoski szrot ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-03-18 14:40:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:36:56 +0000 (UTC), Lopez napisał(a):

    > Fiata mi nie kupią, może i szkoda bo są bardzo ładne.
    > Ale powiem szczerze, że od 3 dni nie wierzę w to, że diesel będzie cichszy od
    > turbo benzyny.

    Cichszy raczej nie będzie, ale wiele zależy od wygłuszenia komory silnika.

    > Co to jest multijet?

    Kolejna generacja fiatowskiego JTD, oznaczana jako JTDm.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2010-03-18 14:45:09
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Lopez pisze:
    > PS.
    > Co to jest multijet?

    nowsze JTD już z następną generacją CR i głowicą 16 zaworów. Cieszę się,
    że Ci się dobrze jeździ to w końcu najważniejsze żeby była przyjemność z
    jazdy.

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-03-18 14:45:58
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Borys Pogoreło pisze:
    > Albo miałeś ten samochód nieźle zarżnięty albo TDI widocznie tak ma ;)
    >
    > Moje plomby mają się świetnie. Ale to tylko włoski szrot ;)

    mam teraz w rodzinie jedno TDI mimo iż z tego samego rocznika co punto
    to przepaść w kulturze pracy ogromna na korzyść fiata :)

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-03-18 14:49:40
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Albo miałeś ten samochód nieźle zarżnięty albo TDI widocznie tak ma ;)

    po prostu do Octavii "zapominają" wsadzić wyciszeń, żeby sobie w koncernie
    nie robić konkurencji,
    brat