  • 1. Data: 2015-01-11 20:14:25
    Temat: Zapamiętywanie ustawień OSD w monitorze
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Mam monitor Acer AL1715 który nie chce pamiętać tego co się ustawi w OSD
    a w szczególności pozycji obrazu na matrycy. Po kilku chwilach lub po
    dłuższym wyłączeniu wchodzi w tryb Auto i próbuje sobie coś sam ustawić,
    czasem realizując ten tryb kilka rzay z rzędu. Kończy się to
    przesuniętym w lewo obrazem. Nie mam doświadczenia w monitorach. Mógłby
    ktoś powiedzieć w czym to fizycznie jest pamiętane i czy rokuje jakieś
    nadzieje na naprawę?
    --
    Jacek