  • 31. Data: 2011-12-12 09:48:37
    Temat: Re: Zapkolajki 2011
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 9 Gru, 14:13, Zapek <z...@g...com> wrote:

    > Start blizej 18:00 ale jak ktos bedzie o 17:00 to tez wejdzie ;)
    > Dojazd gdyby ktos nie pamietal :http://www.tinyurl.pl?RRGrXPsn
    >
    > I warto zajrzec kto wspiera :http://www.tinyurl.pl?h8vtgG49

    Bylismy, zajrzelismy :)
    Park jurajski jaksiemasz ;) Takiej ilosci skamienielin w jednym
    miejscu, to dawno nie widzialem :)

    Zapek, dzieki za impreze, za to, ze Ci sie chcialo, za to, ze byla
    znowu okazja zobaczyc dawno nie widziane gemby :)
    Ale nastepnym razem didzeja odstrzel, bo nie bylo slychac wlasnych
    mysli ;)

    Dzieki dla wesolego autobusu za mile towarzystwo, a szczegolnie Najce,
    za podmianke za kolkiem w drodze powrotnej :) W niedziele rano bylismy
    z powrotem - jeszcze mi sie dziewczyny nie zdazyly pobudzic, jak
    wchodzilem do domu ;)

    Pozdrawiam :)
    Tomek
    (bez stopki, bo Tytus mial racje i mnie onet olal ;) )