  • 1. Data: 2021-11-26 21:22:00
    Temat: Zarejestrowałem się na BlaBlaCar...
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Jest piątek ... sypie ...

    Zarejestrowałem się na BlaBlaCar. Będę woził ludzi Twizy :-)

  • 2. Data: 2021-11-27 00:13:56
    Temat: Re: Zarejestrowałem się na BlaBlaCar...
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:snrflb$rki$1@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

    > Jest piątek ... sypie ...

    co sypie i gdzie sypie?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 3. Data: 2021-11-28 19:22:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2021 23:13:56 GMT, PiteR napisał(a):
    > in <news:snrflb$rki$1@news.icm.edu.pl>

    > co sypie i gdzie sypie?

    Wroclaw bialy. I to bynajmniej nie od soli z piaskarek :-)

    J.

  • 4. Data: 2021-11-29 11:57:33
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.11.2021 o 00:13, PiteR pisze:
    > in <news:snrflb$rki$1@news.icm.edu.pl>

    > co sypie ...

    Śnieg

    >...i gdzie sypie?

    Na Twizy

  • 5. Data: 2021-11-29 21:13:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1i8ewt6hwkifo.78dny16fxx1r.dlg@40tude.net>
    user J.F. pisze tak:

    > Wroclaw bialy. I to bynajmniej nie od soli z piaskarek :-)
    >
    > J.

    dziś rano szyby zawalone
    już w polarze cieżko wytrzymać
    ale było cieplej niż wczoraj kiedy tak dawało po kulach że szok.