  • 11. Data: 2021-05-10 17:52:00
    Temat: Re: Zasilanie bezprzerwowe 24VDC.
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-05-10 o 08:20, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ma, ale jej nie wierzę ;-)

    Ja też.
    Ale liczyłem że ta odpowiedź bardziej się spodoba od drugiej ;)

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2021-05-11 15:07:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mam na myśli wskaźnik stanu aku na panelu UPS.
    Ale może przez USB i Windę pokaże się więcej info?

    BTW na skutek użytkowania komputerów mam z pół wagonu miedzi (szuflady, schowki,
    piwnice), a mimo to żadnego przewodu wtyczka IEC
    (jak do UPS) <-> wtyczka koniczynka (jak do zasilacza laptopa).

    -----

  • 13. Data: 2021-05-11 18:18:14
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-05-11 o 15:07, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mam  na myśli wskaźnik stanu aku na panelu UPS.
    > Ale może przez USB i Windę pokaże się więcej info?

    Soft do APC wyświetla więcej.

    > BTW na skutek użytkowania komputerów mam z pół wagonu miedzi (szuflady,
    > schowki, piwnice), a mimo to żadnego przewodu wtyczka IEC (jak do UPS)
    > <-> wtyczka koniczynka (jak do zasilacza laptopa).

    A są takie?

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2021-05-11 20:26:13
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 11/05/2021 17:18, Irokez wrote:
    > A są takie?

    Są:
    <https://www.google.com/search?num=100&q=cable+IEC+m
    ale-cloverleaf+female>
    W wynikach sporo przejściówek, ale kable też można znaleźć.

    --
    MF