  • 11. Data: 2021-06-29 17:05:09
    Temat: Re: Zębatka
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Saturday, 26 June 2021 at 16:06:36 UTC+2, Astralny Rębajło wrote:

    > Nie wiem o co biega.

    No to ja jeszcze bardziej nie wiem o co biega. Na co dzień w pracy mam takich
    zawodników: daj mi odpowiedź na moje pytanie, ale jest ono tak tajne, że nie mogę ci
    go zdradzić. Nauczyłem się ignorować.

  • 12. Data: 2021-06-29 17:59:00
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    cef napisał(a):

    > Mało prawdopodobne.

    :)

    Wiem gdzie zrobiłem błąd. Powinienem napisać że zębatka jest tylko u góry
    mechanizmu, jest połączona z wałkiem. Wałek pracuje z tulejach wewnątrz
    mocowania.

  • 13. Data: 2021-06-29 18:08:01
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    WM napisał(a):

    > To chyba jakiś mechanizm do teleskopu?
    > Górny silnik ustawia azymut, a prawy kąt podniesienia?
    > Obrót wałka ślimacznicy działa na kółko zębate mechanizmu, korygując
    > dobowe zmiany kąta podniesienia?

    Część automatu do przenoszenia drobnych elementów
    wraz z ich obracaniem.

    Grzebiąc w necie odkryłem przy okazji inne bardziej efektywne sposoby przenoszenia
    napędu.
    Kto by pomyślał:
    https://www.buildlog.net/blog/wp-content/uploads/201
    7/10/H-Bot_diagram_600x339.jpg

  • 14. Data: 2021-06-29 19:04:08
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-06-29 o 18:08, Astralny Rębajło pisze:

> [...]
    > wraz z ich obracaniem.
    >
    > Grzebiąc w necie odkryłem przy okazji inne bardziej efektywne sposoby przenoszenia

    Lubię różne dziwne mechanizmy.
    Wózek z takim nietypowym kołem jeździ we wszystkich kierunkach.
    https://youtu.be/0DBXuZv38l8

    WM

  • 15. Data: 2021-07-08 12:56:59
    Od: piachoo <t...@g...com>

    On Tuesday, 29 June 2021 at 18:08:02 UTC+2, Astralny Rębajło wrote:

> [...]
    > wraz z ich obracaniem.
    >
    > Grzebiąc w necie odkryłem przy okazji inne bardziej efektywne sposoby przenoszenia

    A coreXY widziałeś?

    Pozdr,
    TomaszPe