  • 21. Data: 2023-10-27 17:12:12
    Temat: Re: Zgłoszenie szkody z OC a BLS
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Oct 2023 15:38:05 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Fri, 27 Oct 2023 12:01:06 +0200, w <uhg1eo$5jb$2$Cav@news.chmurka.net>,
    > Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):
    >
    > Cd.
    > W Compensie na słowo "chcę skorzystać z BLS" wielkie oczy i że "nie mam
    > wykupionej polisy BLS". Ściemniają czy rzeczywiście taki kwiatek istnieje?

    https://www.compensa.pl/ubezpieczenie/bls/

    Wygląda, jakby to było dodatkowe ubezpieczenie. Do OC.
    Ale jak masz AC - moze tam z automatu?

    Ile kosztuje nie piszą, suma tez dziwna - 25 tys zl.

    > Niemniej zgłosiłem emailem (formularz nie przyjmuje mojego nr polisy) i czekam
    > na rozwój sytuacji.
    > Zgłosiłem też w Warcie. Szybko przysłali odmowę, bo wg nich sprawca ma(miał)
    > polisę w PZU. Faktycznie, źle przepisałem mało czytelne pismo sprawcy... ale na
    > odmowie wpisali już poprawny nr rejestracyjny :D. Zgłosiłem błąd i tu też
    > czekam na rozwój sytuacji :)

    To już chyba bedziesz musiał dokończyc w Warcie.

    J.

  • 22. Data: 2023-10-28 08:49:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-10-27 o 17:06, J.F pisze:

    > Warta, jak kazdy inny ubezpieczyciel przy OC, pewnie bedzie zaniżał
    > odszkodowanie. Wypłate dostaniesz umiarkowaną, ale moze starczy.
    > A wiecej moze się wiazać z rzeczywistą naprawą.
    > A inflacja jest - nie wiadomo ile wiosną zapłacisz :-)
    >
    > "Twoj" ubezpieczyciel może będzie łaskawszy w tym przypadu ... ale
    > tylko "może" :-)

    Raczej na pewno "może". Robiłem to w Link4 - wycena była jak zwykle,
    czyli "na waciki" ledwo wystarczy u pana Józka.

    Więc trzeba by jak zwykle z OC - zbierać faktury i rozliczać wg papierów.

    --
    Pete

  • 23. Data: 2023-10-30 11:21:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Oct 2023 08:49:12 +0200, Pete wrote:

    > Raczej na pewno "może". Robiłem to w Link4 - wycena była jak zwykle,
    > czyli "na waciki" ledwo wystarczy u pana Józka.
    > Więc trzeba by jak zwykle z OC - zbierać faktury i rozliczać wg papierów.

    A jak przekroczysz wartosc "szkody całowitej" ?

    A tu kolega naprawiac jeszcze nie chce - i co - proforma z warsztatu?
    Czy zlosliwie udac sie do jednego ze "współpracujacych" warsztatów
    i poprosic o kosztorys na pismie?
    Ale oni cwanacy moga powiedziec, ze sie nie zrobic bez rozebrania i
    zobaczenia co połamanego i pogietego.
    I ktos musi za to zaplacic...

    J.

  • 24. Data: 2023-10-31 06:52:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-10-30 o 11:21, J.F pisze:

> [...]
    > i poprosic o kosztorys na pismie?
    > Ale oni cwanacy moga powiedziec, ze sie nie zrobic bez rozebrania i

    Jednym zdaniem - BLS niczym się nie różni od likwidacji szkody
    bezpośrednio w TU sprawcy.

    Tu i tu próbują orżnąć pacjenta.

    I procedury są identyczne - również względem szkody całkowitej.

    --
    Pete