  • 11. Data: 2010-02-22 21:48:19
    Temat: Re: Zgubiona tablica
    Od: to <t...@a...xyz>

    Massai wrote:

    > A ty sądzisz że tylko oni mogli na taki pomysł wpaść?

    Na jaki? Cofnięcia się w czasie?

    > Ślepy i głuchy jesteś, że nie słyszałeś choćby o tankowaniu na cudze
    > tablice?

    Nie jestem, ale zastanawia mnie w jaki sposób ew. ślepota miałaby mi
    przeszkadzać w słyszeniu...

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2010-02-22 22:59:21
    Od: K <...@...c>

    W dniu 22-02-2010 21:39, michawar pisze:

    > Niestety kolega nie ma racji. Na tablicy jest jeszcze naklejka której numer musi
    > się zgadzać z numerem dowodu rejestracyjnego. Dlatego przy wyrobieniu dodatkowej
    > tablicy nie dostaniesz już naklejki. Dowód rejestracyjny musi być wymieniony i
    > dostaniesz stary numer rejestracyjny ale już z numerem nowego dowodu
    > rejestracyjnego na naklejce. Przerobione w praktyce.
    > Pozdrawiam

    naklejke naklejaja ci na istniejaca i nowa tablice przy jej wydawaniu.
    misiu przerabialem to nie caly rok temu. nie sadze aby przez ten czas
    ktos wpadl na pomysl wymiany DR przy zgubionej tablicy. zadzwon moze do
    WK albo niech kolega kolegi kolezanki matki opowie jesczcze raz ta historie.

  • 13. Data: 2010-02-23 13:26:21
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

> [...]
    > wpadl na pomysl wymiany DR przy zgubionej tablicy. zadzwon moze do WK albo
    > niech kolega kolegi kolezanki matki opowie jesczcze raz ta historie.

    potwierdzam - jedna tablica do wyrobienia