  • 31. Data: 2010-02-28 20:38:30
    Temat: Re: Zmiana na terenowy (aktualnego mi szkoda na dziury i błoto)
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > chuj nie terenowka i tyle
    > w terenie nie da rady
    > golf country by go zjadl w terenie
    >
    > MAciej

    Predzej Lex przeszedlby gora nad tym Country.

    szwagier

  • 32. Data: 2010-02-28 21:18:54
    Od: Zulu <z...@g...com>

    On 28 Lut, 20:31, szwagier <k...@p...fm> wrote:

    > Kia Sorento.
    > Mniejszy od LC ale koszty utrzymania znacznie nizsze.
    > O Disco nie wspominajac.
    > I zdecydowanie kupisz znacznie mlodsze Sorento niz LC.

    KIA hmmm. Popatrzę. Dzięki za podpowiedź. Skoro jesteśmy już przy
    czymś innym. Pajero III gen 3,2 diesel? Ktoś już go proponował. Jakoś
    tak skłaniam się ku Japończykom.

    --
    Pozdro,
    Zulu

  • 33. Data: 2010-02-28 22:58:25
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > KIA hmmm. Popatrzę. Dzięki za podpowiedź. Skoro jesteśmy już przy
    > czymś innym. Pajero III gen 3,2 diesel? Ktoś już go proponował. Jakoś
    > tak skłaniam się ku Japończykom.

    Z tego co zapamietalem z jakiegos porownania Pajero z LC to koszty
    utrzymania Pajero (czesci) byly znacznie wyzsze niz LC.

    szwagier

  • 34. Data: 2010-02-28 23:24:11
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 12:18:54 -0800 (PST), Zulu napisał(a):

    > KIA hmmm. Popatrzę. Dzięki za podpowiedź. Skoro jesteśmy już przy
    > czymś innym. Pajero III gen 3,2 diesel? Ktoś już go proponował. Jakoś
    > tak skłaniam się ku Japończykom.

    Ja bym bral Pajero II z silnikiem 2,8. Koszt zakupu znacznie nizszy, a masz
    prawdziwa terenowke (normalna rama, reduktor, blokada centralnego dyfra,
    czesto sie trafia i blokada tylu, bardzo fajna skrzynia Super Select). Do
    tego stosunkowo pakowne wnetrze.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 35. Data: 2010-03-01 09:13:35
    Od: Zulu <z...@g...com>

    On 28 Lut, 23:24, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > czesto sie trafia i blokada tylu, bardzo fajna skrzynia Super Select). Do

    Odpada. Z tego co się zorientowałem brak wersji 5-cio drzwiowej.

    --
    Pozdro,
    Rafał

  • 36. Data: 2010-03-01 09:35:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 Mar 2010 00:13:35 -0800 (PST), Zulu napisał(a):

    > Odpada. Z tego co się zorientowałem brak wersji 5-cio drzwiowej.

    To cos sie kiepsko orientowales :) Sa i krotkie, i 5-drzwiowe longi.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Mitsubishi_Pajero_
    II_front_20090121.jpg

  • 37. Data: 2010-03-01 11:06:23
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    Zulu wrote:

    > Forester jest za mały :(

    To może VOLVO XC70 ?

  • 38. Data: 2010-03-02 11:28:04
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

> [...]
    > Maciek
    > "Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku
    > niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

    Przecież takie SUVy maja bardzo male bagazniki!
    Kolega się ledwo miesci w kombi to napewno sie nie zmiesci w zwyklym
    SUVie..

    Pozdrawiam
    GG

  • 39. Data: 2010-03-02 11:42:10
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

    On 1 Mar, 11:06, "Marek P." <m...@g...pl> wrote:

    > To może VOLVO XC70 ?

    O, to wg mnie jest bardzo dobra propozycja.

    Spelnia wymagania pojemnego bagaznika i napedu na 4 koła.

    Pozdrawiam,
    GG

  • 40. Data: 2010-03-03 22:02:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Mar 2010 02:28:04 -0800 (PST), GrzegorzG napisał(a):

    > Przecież takie SUVy maja bardzo male bagazniki!
    > Kolega się ledwo miesci w kombi to napewno sie nie zmiesci w zwyklym
    > SUVie..

    Pajero jest terenowka, terenowki maja mniejsze bagazniki, ale akurat ten
    nie jest bardzo maly. Ze 400 l ma.