  • 21. Data: 2024-03-10 20:15:10
    Temat: Re: Zmiana podejścia do elektryków
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.03.2024 o 16:33, Shrek pisze:

> [...]
    > parkować wszędzie są uczciwsi - po prostu chcą parkować i tyle. A taki
    > kawalino pieprzy o tym jak to blokersi są nieekologiczny a sam mieszka
    > na jakiejś wsi pod poznaniem, w chałupie która emituje więcej co2 w
    > swojej historii niż pewnie cztery mieszkania w bloku i jeszcze sobie
    > działkę nad morzem pierdolnął. Ok - woli mieszkać w domu niż w
    > mieszkaniu, woli działkę nad morzem niż zwiedzać swiat - spoko. Tylko
    > niech nie pierdoli że to akurat on jest ekologiczny. On jest ekologiczną
    > zakałą a jak zwykle w takich przypadkach najgłośniej drze ryja "łapać

    A co to jedna ekologia jest by tylko tym kierować się? Konia se kup!

  • 22. Data: 2024-03-10 20:16:01
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.03.2024 o 18:22, _Master_ pisze:

    > Zmiany dotyczyły normalnego postępu technicznego i dbałości o nasze
    > otoczenie.

    O innych ludzi, tych za Tobą i tych na chodniku.

  • 23. Data: 2024-03-10 20:18:20
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.03.2024 o 18:25, _Master_ pisze:

    > W jedną stronę za darmo i SUPER EKOLOGCZNIE ;-)
    >
    > Dlaczego ekolodzy nie widzą tej dziedziny?

    Dlatego że to głupkowate.

  • 24. Data: 2024-03-10 20:27:41
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 10.03.2024 o 20:18, io pisze:
    > Dlatego że to głupkowate.

    Głupkowata jest wiara że nałożenie na Europę podatków przyczyni się do
    ochrony planety przed zmianą klimatu.

    Każdy może wierzyć w co chce ale jak innych zmusza do wyrzucania
    pieniędzy w BŁOTO bo go jakiś boooooog nawiedził to jest SKOOOOORWYSYŃSTWO!

  • 25. Data: 2024-03-10 21:06:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2024 o 20:14, io pisze:

    > No to będziesz miał wybory i zobaczysz na co zagłosują twoje mieszczuchy
    > a nie że pieprzysz jakoby wieśniaki miały z tym cokolwiek wspólnego.

    A co moje mieszczuchy mają do elektryków? A koń ma. Co i rusz się
    przypierdala że mu spalinki w mieście śmierdzą. No to niech siedzi u
    siebie na wiosce. Najwięcej do powiedzenia mają landlordy od
    fotowoltaiki co przyjeżdzają z kopcącego wianuszka do miast i robią
    korki. I będą miastowych pouczać jak żyć. Jak się nie podoba w mieście
    to na swojej wiosce siedzieć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2024-03-10 21:07:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2024 o 20:15, io pisze:

    > A co to jedna ekologia jest by tylko tym kierować się? Konia se kup!

    Koń niech se konia kupi.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2024-03-10 21:39:56
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.03.2024 o 21:06, Shrek pisze:

    > A co moje mieszczuchy mają do elektryków?

    No to mają, że mogą im spalinówek zakazać.

    > A koń ma. Co i rusz się
    > przypierdala że mu spalinki w mieście śmierdzą.

    No bo śmierdzą. Generalnie śmierdzą.

> [...]
    > fotowoltaiki co przyjeżdzają z kopcącego wianuszka do miast i robią
    > korki. I będą miastowych pouczać jak żyć. Jak się nie podoba w mieście

    Mieszczuchy sobie sami robią strefy czystego transportu. Jak przychodzi
    ktoś kto jest za samochodami to ... zobaczysz ile Korwin u Ciebie dostanie.

  • 28. Data: 2024-03-10 21:41:00
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.03.2024 o 21:07, Shrek pisze:

    > Koń niech se konia kupi.

    Ty twierdzisz, że na tym polega ekologia.

  • 29. Data: 2024-03-10 21:50:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2024 o 21:39, io pisze:

    > No to mają, że mogą im spalinówek zakazać.

    To nie oni zakazują. Oni są tylko pożytecznymi idotami. A potem im
    kotłów gazowych co zakładali w ramach czystego powietrza zakażą.

    > No bo śmierdzą. Generalnie śmierdzą.

    Widać masz zepsutego. Mój nie śmierdzi - poza momentam jak go odpalisz i
    przez 30 sekund "na ssaniu" ciągnie. Po przełączeniu się na LPG go nie
    wyczujesz, chyba że masz zdolność powonienia co wyczuwa co2 i parę wodną.

    > Mieszczuchy sobie sami robią strefy czystego transportu.

    To akurat nieprawda - "strefy czystego transportu" są nakazane z góry a
    nie przez władze lokalne. inna sprawa że ci klaszczą uszami.

    > ktoś kto jest za samochodami to ... zobaczysz ile Korwin u Ciebie dostanie.

    I słusznie że korwin gówno dostanie. Natomiast my jakby nie o tym.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2024-03-10 21:50:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2024 o 21:41, io pisze:

    > Ty twierdzisz, że na tym polega ekologia.

    Więc na 100% zacytujesz. Prawda? :P
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!