  • 1. Data: 2023-02-03 10:40:16
    Temat: Znikająca MWh
    Od: Trybun <L...@j...cb>

     Przeglądam ostatni rachunek i widzę że  coś około 1 MWh dostało
    skrzydła i tyle ja widziałem. Pytanie - czy Energa informuje klienta o
    fakcie przepadku niewykorzystanych środków? Oczywiście rzecz dotyczy
    prosumentów.

  • 2. Data: 2023-02-03 10:44:59
    Temat: Re: Znikająca MWh
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-02-03 o 10:40, Trybun pisze:
> [...]
    > skrzydła i tyle ja widziałem. Pytanie - czy Energa informuje klienta o
    > fakcie przepadku niewykorzystanych środków? Oczywiście rzecz dotyczy
    Chyba nie ma takiego obowiązku, ja dlatego właśnie grzałkę kupiłem do
    bojlera żeby nadmiar wykorzystać :)

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2023-02-03 12:56:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 3 Feb 2023 10:40:16 +0100, Trybun <L...@j...cb> wrote:
    > fakcie przepadku niewykorzystanych środków?

    A skąd niby ta nadwyżka?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2023-02-03 15:33:14
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 03.02.2023 o 12:56, Marek pisze:

    > A skąd niby ta nadwyżka?

    Rok na rozliczenie, jedni wykorzystują inni nie. Pytanie o info
    energetyki na ten temat.