  • 11. Data: 2020-09-10 19:24:40
    Temat: Re: Znikające mosfety z SiC
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-09-10 o 19:19, Irokez pisze:

    > Tak z ciekawości, co to jest za pin DS? Na schemacie połączony niby z S,
    > ale chyba coś jest na rzeczy.

    po kilku łykach whisky chyba sam sobie odpowiem (ewentualnie poprawcie).
    Coś jak masa sygnału i masa stopnia mocy. Czy też masa części analogowej
    i masa części cyfrowej. Na poziomie struktury. Widocznie to działa.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2020-09-10 19:43:50
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Irokez wrote:

    > Coś jak masa sygnału i masa stopnia mocy. Czy też masa części analogowej
    > i masa części cyfrowej. Na poziomie struktury. Widocznie to działa.

    Połączenie Kelvina do źródła na poziomie struktury. Przez nie powinna
    zamykać się pętla prądoowa drivera. Przy di/dt rzędu 500...1000A/us
    indukcyjność pasożytnicza w obwodzie "głównego" źródła wystarcza do
    wygenerowania napięcia kilku-kilkunastu woltów. To nie tylko zakłóciłoby
    proces sterowania, ale mogłoby wręcz wyprowadzić napięcie bramkowe poza
    bezpieczny zakres. A tak GND drivera odlatuje sobie razem z pozostałą
    częścią struktury tranzystora -- dzięki temu pinowi on stale widzi 0V
    względem źródła (tego ze struktury), tylko mu podczas przełączania nagle
    cała reszta świata gdzieś na chwilę odjeżdża. Taka Teoria Względności. ;-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 13. Data: 2020-09-10 20:28:21
    Od: o...@g...com

    użytkownik Piotr Wyderski napisał:
> [...]
    > zostały dosłownie pojedyncze sztuki w RS i (nieautoryzowanym) TME. Można
    > się dopisać do listy kolejkowej na... kwiecień 2021. Co się stało, jakiś

    C3M0065090J

    102 Available
    www.verical.com

    In Stock: 102 parts
    www.arrow.com

    Jedni i drudzy biorą z tego samego magazynu?

  • 14. Data: 2020-09-10 23:05:24
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    o...@g...com wrote:

    > 102 Available
    > www.verical.com
    >
    > In Stock: 102 parts
    > www.arrow.com
    >

    > Jedni i drudzy biorą z tego samego magazynu?

    W Vericalu jest napisane "an Arrow company", więc pewnie tak.

    Ciekawe znalezisko. Stawiam tezę, że za tydzień tych też nie będzie. :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 15. Data: 2020-09-11 13:57:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Thursday, September 10, 2020, 6:49:03 PM, you wrote:

    > Teraz widzę, że wykupili też z RS i TME po ich "fajnych" cenach.
    > Armagiedon idzie, wspomnicie moje słowa...
    > Zasilacze do peceta czy ładowarka do telefonu na SiC/GaN?

    Oczywiście. Na Ali 7 stron w wyszukiwarce pod ,,GaN charger". Od 45 W w
    górę prawdziwe.

    > Jak doc Emmett Brown podrzuci kilka swoim latającym samochodem, to
    > czemu nie, ale w 2020 to ciągle pachnie perwerchą...

    Seryjna produkcja od ponad roku.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2020-09-11 20:08:40
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Seryjna produkcja od ponad roku.

    Chiński człowiek nigdy nie przestanie mnie zadziwiać. Dzięki za informację.

    Pozdrawiam, Piotr