  • 111. Data: 2023-03-23 22:27:16
    Temat: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Nie mniej w obu regułach, chodzi o kierunek a nie o teslę czy skok gwintu.

    Ooo... widzę, że nadal uparcie i bez zażenowania sadzisz bzdury. :D

    Wbij sobie wreszcie do łba, że ta reguła wzięła nazwę od tego, że
    opisuje ona w jaki sposób należy ułożyć prawą dłoń.

    --
    -
    Akarm

  • 112. Data: 2023-03-23 22:41:03
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.03.2023 o 22:27, Akarm pisze:

    > Ooo... widzę, że nadal uparcie i bez zażenowania sadzisz bzdury. :D

    Ooo, nadal widzę, że nic nie rozumiesz :D

    > Wbij sobie wreszcie do łba, że ta reguła wzięła nazwę od tego, że
    > opisuje ona w jaki sposób należy ułożyć prawą dłoń.

    Tak, zaczynając najpierw od ustalenia "kierunku", czyli słowa, którego
    znaczenia nie rozumiesz :)

    Skoro nie potrafisz pojąć funkcji nadrzędnej/kluczowej, od której
    wszystko zależy, sądzę że najpierw sikasz a później ściągasz majty :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 113. Data: 2023-03-23 23:48:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.03.2023 o 09:14, Akarm pisze:

    > Muszę przyznać, że mam w dupie to, gdzie ktoś nosi zegarek.

    To podobnie jak cała grupa ciebie. Powinno dać ci to coś do myślenia.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 114. Data: 2023-03-24 00:44:07
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 23.03.2023 o 23:48, Shrek pisze:

    > To podobnie jak cała grupa ciebie. Powinno dać ci to coś do myślenia.

    Nie rozumiem tępaków, które nie chcą czytać czyichś wypowiedzi, ale
    katują się czytając, zamiast splonkować niechcianego delikwenta.
    Cały czas mam ten sam adres e-mail, nie wyskoczę znienacka, spod innego
    adresu.

    --
    -
    Akarm

  • 115. Data: 2023-03-24 14:19:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Mar 2023 20:53:12 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Prawa to ta, którą się podcierasz :D (muslimy myją dupę)...no dobra

    no ale siedzisz w fotelu, a nie na kiblu :-)

    A w niektorych krajach jest odwrotnie - prawa ręka jest "czysta" i
    sluzy do jedzenia, a lewa do brudnych rzeczy ...

    > idzie skojarzyć czynność dla prawej ręki, żeby zawsze wiedzieć która to
    > jest.

    No ale trzeba pomyslec. A zegarek jest :-)

    > Generalnie nie chodzi o to, że ktoś ZAWSZE zapomina gdzie jest prawo czy
    > lewo. Używanie tego "markera" przyspiesza tylko decyzję określenia kierunku.

    J.

  • 116. Data: 2023-03-24 15:20:22
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.03.2023 o 14:19, J.F pisze:

    > No ale trzeba pomyslec. A zegarek jest :-)

    Albo obrączka. Nie każdy jednak nosi. Ja noszę zegarek na lewej i opaskę
    na prawej. Chuj, skojarzam jednak z ręką a nie z zegarkiem, może
    dlatego, że nie przełożę prawej ręki na lewą a zegarek mogę. Ręka jednak
    zawsze tam jest i wystarczy, że spojrzę na dłoń i paczę: okurwa, kciuk
    prawej ręki czyli to prawa ręka!

  • 117. Data: 2023-03-24 21:46:03
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Akarm w

    > odpowiedz: gdzie znajduje się nadgarstek?

    <https://pl.wikipedia.org/wiki/R%C4%99ka>

    Masz jakieś wątpliwości?

    Zakładam, że nie...

    <cite>
    W języku potocznym często rękę nazywa się dłonią, zaś terminu ręka używa się
    do określenia całej kończyny górnej[2].
    </cite>

    I "konsumując" powyższe oraz twe wyznania, nie chcesz o *potocznym*
    znaczeniu dyskutować, nieprawdaż?

    No to "jazda":

    <Cite <https://pl.wikipedia.org/wiki/D%C5%82o%C5%84>>
    Dłoń, powierzchnia dłoniowa (łac. palma manus) - u naczelnych okolica ciała
    obejmująca powierzchnię przednią (w pozycji anatomicznej) ręki, pozbawiona
    owłosienia, której skóra pokryta jest liniami papilarnymi. Według profesora
    Bochenka do dłoni nie zalicza się okolicy dłoniowej palców (zatem dotyczy
    jedynie śródręcza i nadgarstka).
    </Cite>

    No i dlaczego pierdolisz jak potłuczony o jakiejś zasadzie dłoni, a
    następnie piszesz to:

    "Jeśli prawą ręką chwycimy przewodnik w taki sposób, żeby wyprostowany
    kciuk był ułożony zgodnie z przepływem elektronów, to palce będą
    wskazywały przebieg linii pola magnetycznego."

    To dłonią, czy ręką? Bo do jak wynika z tzw. "Bochenka" to do dłoni nie
    zalicza się okolicy dłoniowej palców (zatem dotyczy jedynie śródręcza i
    nadgarstka). Czyli nie ma fizycznej możliwości chwycenia dłonią wg
    kryteriów anatomicznych...

    Oj, i nagle okazało się, że /szanowny/ pan odnosi się do *potocznego*
    znaczenia <https://pl.wikipedia.org/wiki/D%C5%82o%C5%84>:
    "W języku potocznym określenie dłoń oznacza rękę."

    Masz pan jeszcze jakieś pomysły, żeby wytłumaczyć swoją dwubiegunową
    narrację (dłoń vs ręka)?

    A może o nogach wolisz teraz zacząć dyskutować? ;P
    Prawej? A może lewej? :D

    --
    Tomasz

  • 118. Data: 2023-03-24 22:59:17
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 24.03.2023 o 21:46, To.Ja pisze:
> [...]
    > narrację (dłoń vs ręka)?
    >
    > A może o nogach wolisz teraz zacząć dyskutować? ;P

    Chuj wie, o co ci chodzi.
    Piłeś? Nie pisz.

    --
    -