  • 31. Data: 2012-02-27 10:28:45
    Temat: Re: Zużcie kierownicy a przebieg
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    AZ nabazgrał(a):

    > Idiotów to sobie szukaj wśród rodziny i znajomych a do tematu wnosi tyle,
    > że może warto zastanowić się nad zakupem miesięcznego?

    Co ma komumikacja miejsca do wytartej kierownicy ?? tak więc dalej jesteś
    idotą nie potrafiącym zrozumieć prostych pytań.

    Nie zawsze komunikacja miejsca się sprawdza, ja nie jadę do centrum jak
    większość tutaj mieszkających tylko wyjeżdżam poza Wawę a potem muszę wrócić
    w max 1h po to żeby odebrać dziecko z przedszkola, autobus w tych okolicach
    kursuje chyba 2 x na godzinę i dojazd zajął by mi min 2h tak podaje porta
    jakdojade.pl nie mówiąc już o 3 przesiadkach i dymaniu z buta sporego
    kawałka.

  • 32. Data: 2012-02-27 10:44:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/27/2012 10:28 AM, Chris wrote:

    > Co ma komumikacja miejsca do wytartej kierownicy ?? tak więc dalej
    > jesteś idotą nie potrafiącym zrozumieć prostych pytań.

    Nie, nie. To ty jesteś idiotą nie potrafiącym kojarzyć prostych faktów.
    Potrafisz innych pouczać i oceniać jak jeżdżą a okazuje się, że za
    kierownicą jesteś zlany potem...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2012-02-27 10:57:43
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    AZ nabazgrał(a):

    > Nie, nie. To ty jesteś idiotą nie potrafiącym kojarzyć prostych faktów.
    > Potrafisz innych pouczać i oceniać jak jeżdżą a okazuje się, że za
    > kierownicą jesteś zlany potem...

    I co doktorku .... poprzesz jakąś te swoje wypociny faktami czy dalej będzie
    pisał jak idiota ??