  • 91. Data: 2012-06-18 12:55:40
    Temat: Re: Żył ze stłuczek
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/06/2012 19:26, janusz_kk1 wrote:

    > Ale on ich podpuszczał, normalnie by nie złamali.

    A ona była prowokacyjnie ubrana, normalnie by nie zgwałcił!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 92. Data: 2012-06-18 13:34:35
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Oczywiście. Bieda ciśnie, paliwo droższe to i chętnych na pieniądze
    TU coraz więcej, więc trzeba było popełnić artykuł typu straszak.

    ale chyba wyszlo troche inaczej niz chcieli ...bo ja odebralem ten
    przekaz od TU tak:
    Jestesmy glupi, skapi i bezradni, koles wydymal nas na 250 k i nic z
    tym nie potrafimy zrobic, jak sad nas z g.... za uszy nie wyciagnie to
    lezymy i kwiczymy.

    P.

  • 93. Data: 2012-06-18 14:30:01
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-18 13:34, PJ pisze:
    > Jestesmy glupi, skapi i bezradni, koles wydymal nas na 250 k i nic z
    > tym nie potrafimy zrobic, jak sad nas z g.... za uszy nie wyciagnie to
    > lezymy i kwiczymy.

    i ciąg dalszy:
    "ale w sumie i tak już ta strata została policzona w cenach nowych
    ubezpieczeń więc po co mamy detektywów fatygować jak i tak kasa sama
    ładnie spływa na konta. Niech szaraki płacą. Cfaniak z cfaniakiem
    przecież sztamę musi trzymać"
    :-)

  • 94. Data: 2012-06-18 14:33:42
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 18 Jun 2012 14:30:01 +0200, z napisał(a):

    > Cfaniak z cfaniakiem

    Sugerujesz, że u ubezpieczycieli pracują analfabeci?

    AK

  • 95. Data: 2012-06-18 15:56:55
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    z wrote:

    > Jak słyszę że dowodem ma być statystyka

    A może warto cosik ze szkoły sobie przypomnieć.

    Jak gościu odbiega od normy o np. 6 sigma to statystyka jest (dużo) lepszym
    dowodem niż zeznania świadków czy nawet odciski palców(!).

    > i zeznania ludzi którzy mają
    > interes żeby swoje błędy wybielić to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera.

    Masz sumę zeznań świadków (i nie zakładaj, że tylko uczestników wypadków) i
    statystykę całkowiecie odbiegającą od normy. Do tego jeszcze powtarzające się
    miejsca i schematy kolizji.

    > Przytocz jakiś przykład wyroku który opierał się na takich "dowodach"

    Sędziowie mają "wykształcenie humaniczstyczne" więc dają wyroki na podstawie
    zeznań świadków (które często są na prawdę słabym źródłem), ale nawet oni
    zlecają sprawę biegłym i jak wychodzi że gościu ma ok 60x więcej stłuczek niż
    przeciętny kierowca to biegły uzna to za bardzo poważną poszlakę.

    \SK

  • 96. Data: 2012-06-18 15:58:37
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-18 14:33, Andrzej Kubiak pisze:

    > Sugerujesz, że u ubezpieczycieli pracują analfabeci?
    >
    > AK

    Bo cfaniak to jest ten co się jeszcze musi dużo uczyć żeby być
    cwaniakiem. Zazwyczaj piszę w cudzysłowie żeby wzmocnić efekt
    potępienia. :-)

  • 97. Data: 2012-06-18 16:14:41
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-18 15:56, Sebastian Kaliszewski pisze:
> [...]
    > ale nawet oni zlecają sprawę biegłym i jak wychodzi że gościu ma ok 60x
    > więcej stłuczek niż przeciętny kierowca to biegły uzna to za bardzo

    Bardzo chętnie zapoznam się z takim wyrokiem o partym na takich
    "dowodach" Mam nadzieję że w miarę szybko a jak na razie to wiesz jaki
    jest status "cfaniaka" ;-)
    Nie to żebym go bronił. Ja bronię tylko swojej kasy i chociaż pozorów
    profesjonalizmu.

  • 98. Data: 2012-06-18 18:07:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/06/2012 14:56, Sebastian Kaliszewski wrote:

> [...]
    > ale nawet oni zlecają sprawę biegłym i jak wychodzi że gościu ma ok 60x
    > więcej stłuczek niż przeciętny kierowca to biegły uzna to za bardzo

    Akurat ci "humaniści" muszą być z logiki obryci lepiej, niż niejeden
    zaoczny student polibudy, który przepękał jakoś na trójkach z poprawki..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 99. Data: 2012-06-18 19:17:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 16 Jun 2012 18:19:35 +0200, z wrote:

    > "
    > Zebrane przez śledczych dowody dostał do oceny biegły. Na co zwrócił
    > uwagę ekspert? Po pierwsze - na statystykę."

    No oczywiście że na to zwrócił uwagę, teraz rozpocznie się proces i zostaną
    wezwani świadkowie.

    Ze świadkami to już tak jest że liczba gra rolę.
    Nawet jak doszło wcześniej do sprawy sądowej gdzie nasz oszust kogoś
    "uprzejmie" przepuszczał, a potem w niego wjechał to w tłumaczenia tego
    drugiego kierowcy sąd nie uwierzy.

    Natomiast jak teraz świadków będzie kilkudziesięciu, no to już będzie inna
    bajka.

    > Akurat w tym przypadku zeznania świadków którzy byli stroną przeciwną w
    > zdarzeniu (mają w tym interes) mogą nie wystarczyć.

    Świadek/strona czy cokolwiek. Nie ma to większego znaczenia.
    Istotna jest ocena sądu, a ta pewnie będzie inna jak tych opowieści będzie
    odpowiednio więcej.

    > Nie jestem prawnikiem ale "wspomnisz moje słowa" Nie posadzą go. A jak
    > posadzą unia i jej wolnościowi aktywiści staną po jego stronie.

    A to już inna sprawa.

  • 100. Data: 2012-06-18 23:17:33
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    no fakt, dalbym sie zrobic ale czesto uzywam DVR ;> z tym ze moze nie zlapac
    akurat gestu - bo z boku, bo szyba zaslonila (odbicia nie korzystne) albo
    akurat mie sie nie bedzie chcialo wlaczac urzadzenia