  • 101. Data: 2022-04-29 09:06:58
    Temat: Re: abonament a prepaid
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    czwartek, 21 kwietnia 2022 o 16:33:05 UTC+2 s...@g...com napisał(a):

    > Play i wszyscy jego wirtualni, jako jedyni udostępniają komplet usług dodatkowych
    standardu GSM/ISDN czy jak tam się to nazywa (poza oczywiście COLP czy COLR których
    nikt nie udostępnia z komórkowych)

    > T-Mobile, zdaje się udostępniają przekazywania wywołań, oczekujące, zawieszenie.
    Konferencji chyba nie udostępniają i blokowania też nie.

    Korzystam z Heyah 01 i mam dostęp do kompletu usług dodatkowych.

    > Orange i jego wirtualni nie udostępniają nic.

    Korzystałem z kiedyś i także był dostępny komplet, niemniej do uruchomienia tych
    usług konieczne był napisanie maila do BOK. Ja to zrobiłem w formie reklamacji.
    Standardowy kod do usług sterowanych poprzez USSD to "9999".

    > Plus też nie - kiedyś w Carrefour Mowa cos było poudostepniane, ale u innych nigdy.

    MK

  • 102. Data: 2022-05-03 21:43:25
    Od: Sebastian Dziarmaga-Działyński <s...@g...com>

    piątek, 29 kwietnia 2022 o 09:07:00 UTC+2 Mac Ka napisał(a):
    > czwartek, 21 kwietnia 2022 o 16:33:05 UTC+2 s...@g...com napisał(a):

    > Korzystam z Heyah 01 i mam dostęp do kompletu usług dodatkowych.

    Masz pakiet blokujący? (33, 331, 32, 35, 351)?

> [...]
    usług konieczne był napisanie maila do BOK. Ja to zrobiłem w formie reklamacji.
    Standardowy kod do usług sterowanych poprzez USSD to "9999".

    A to ciekawe. Nie próbowałem tej drogi. A mają obecnie w cenniku te usługi?

    A jakimi tam usługami steruje się USSD (nie mylić z kodami MMI)?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 103. Data: 2022-05-07 00:10:26
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    wtorek, 3 maja 2022 o 21:43:37 UTC+2 s...@g...com napisał(a):

    > Masz pakiet blokujący? (33, 331, 32, 35, 351)?

    Tak, mam i korzystam. Standardowy pass "1111".

    usług konieczne był napisanie maila do BOK. Ja to zrobiłem w formie reklamacji.
    Standardowy kod do usług sterowanych poprzez USSD to "9999".
    > A to ciekawe. Nie próbowałem tej drogi. A mają obecnie w cenniku te usługi?

    Sprawdz nie korzystam obecnie, wiec nie jestem zainteresowany.

    > A jakimi tam usługami steruje się USSD (nie mylić z kodami MMI)?

    Dla mnie kazdy wysyłany do sieci i zaczynajacy sie od * lub #, a konczacy sie # to
    USSD :). Mialem komplet dostepnych komend przekierowanie, blokowanie, zawieszanie
    itd.

    MK

  • 104. Data: 2022-06-11 09:38:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-04-10 o 22:28, ToMasz pisze:

    > znasz jakieś przypadki takiego blokowania? Czy mógłbyś podesłać jakies
    > linki. słyszałem o tym... i chciałbym się czegoś więcej dowiedzieć ale z
    > "pewnych" źródeł

    Używam w pracy do telemarketingu najtańszego i najbardziej dziadowskiego
    prepaida (wrodzinie, 30zł/2 miesiące) i nigdy nie miałem problemu, nawet
    jak używam go do całodziennego dzwonienia. Jedyna wada, to że po 2
    godzinach rozłącza połączenie, ale to się ujawniło tylko podczas
    dzwonienia do państwowej opieki lekarskiej i czekania na "jesteś XX w
    kolejce".

    --
    Liwiusz

  • 105. Data: 2022-06-11 09:39:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-04-10 o 12:46, jn pisze:
    > Niektóre MVNO blokują numer jeśli wykonasz kilkanaście/kilkadziesiąt
    > połączeń w krótkim czasie lub w ciągu miesiąca przekroczysz pewną liczbę
    > godzin np. 3000h.

    Trudno przekroczyć 3000 godzin w miesiącu, skoro miesiąc ma ich 720.

    --
    Liwiusz

  • 106. Data: 2022-06-11 14:50:46
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 11.06.2022 o 09:39, Liwiusz pisze:

    > Trudno przekroczyć 3000 godzin w miesiącu, skoro miesiąc ma ich 720.

    Jak jest w górę zaokrąglany a połączenia naprawdę krótkie to da się.