  • 11. Data: 2013-01-25 18:29:01
    Temat: Re: agregat prądotwórczy
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-01-25 16:56, k...@g...com pisze:

    > W specjalnym to wszystko odliczasz. Każdą żarówkę i śrubkę.

    zgadza się, tak samo jak w ciężarowym-2-osobowym

    Lukasz

  • 12. Data: 2013-01-25 18:31:58
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-01-25 16:44, glang pisze:

    > haha nie żartuj.
    > w tym kraju połowa busów nie kwalifikuje się do odliczania VATu a TY
    > chcesz w osobówce 4 osoby, agregat i odliczanie VATu??

    bo to ustawodawca wie lepiej czym powinieneś jeździć do pracy, ale w
    ustawie zapisał że agregatem prądotwórczym możesz

    > no chyba że dla Ciebie osobówka to np. Traffic ale TYLKO wersja LONG i
    > maks 6 osobowa w dowodzie :)

    a co to zmienia? traffic 6-osobowy pod vat-1 też nie podpada bo ma za
    krótką pakę, a seicento 2-osobowe podpada, mimo że ma krótszą. Skoro SC
    może, to czemu jakieś kombi nie? :)

    > najtaniej chyba będzie kupić Zuka albo trucka i ciągać przyczepkę :)

    nie chcę najtaniej, chcę w miarę komfortowo robić 60tys km rocznie

    Lukasz

  • 13. Data: 2013-01-25 18:36:14
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-01-25 17:03, k...@g...com pisze:

    > Jak ma być sztuka nówka to niech Ci sprzedawca zamontuje agregat i sprzeda jako
    specjalny.

    Nowych nie uznaję (bo mnie na nie nie stać i nawet mając 200tys zł
    wolałbym kupić takie samo auto tylko 3 letnie za połowę ceny), bankowóz
    zrobiłbym sam za ok 3-4tys. zł - niestety w grudniu podnieśli wymagania
    (szyby kuloodporne) więc to odpada. A te 4000zł to rocznie trzeba waty
    oddać jeśli się jeździ osobówką...

    Lukasz

  • 14. Data: 2013-01-25 19:22:26
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 25 stycznia 2013 18:36:14 UTC+1 użytkownik ddddddd napisał:

> [...]
    >
    > zrobiłbym sam za ok 3-4tys. zł - niestety w grudniu podnieśli wymagania
    >
    > (szyby kuloodporne) więc to odpada. A te 4000zł to rocznie trzeba waty

    A tak przy okazji. Złodziejowi co ci koło ukradnie to byś ręce obciąć kazał?

  • 15. Data: 2013-01-26 09:58:06
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-01-25 19:22, k...@g...com pisze:

    > A tak przy okazji. Złodziejowi co ci koło ukradnie to byś ręce obciąć kazał?

    sugerujesz że jak nie chcę dwa razy tego samego podatku płacić i chcę to
    zrobić zgodnie z przepisami to jestem złodziejem?
    Ja to widzę troszkę inaczej, szkoda mi moich pieniędzy na premie dla
    tych na górze...

    Lukasz