  • 1. Data: 2022-11-10 11:08:20
    Temat: apka onet na andka
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W ocenie w play chyba z półtorej gwiazdki (jak i inne apki onetu) - czy naprawdę apka
    poczty onet na andka jest taka z[...]ana?

  • 2. Data: 2022-11-10 13:29:09
    Temat: Re: apka onet na andka
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 10.11.2022 o 11:08, ąćęłńóśźż pisze:

    > W ocenie w play chyba z półtorej gwiazdki (jak i inne apki onetu) - czy
    > naprawdę apka poczty onet na andka jest taka z[...]ana?

    "tragedia, niczego się nie da przeczytać",
    "od chwili kiedy jestem w szpitalu muszę korzystać z lte i takie
    połączenia onet odrzuca".

    Wyjaśnicie po kiego grzyba apka do portalu reklamowego?
    Żeby więcej reklam się wyświetliło?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2022-11-10 13:46:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Nov 2022 13:29:09 +0100, RadoslawF wrote:

> [...]
    > połączenia onet odrzuca".
    >
    > Wyjaśnicie po kiego grzyba apka do portalu reklamowego?

    Jak masz tam konto pocztowe, to chyba w miare wygodna?

    Ale moze ulepszyli dodatkowo, i juz nie powiadamia o nadejsciu
    reklamowego spamu :-)

    J.

  • 4. Data: 2022-11-10 17:24:34
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 10.11.2022 o 13:46, J.F pisze:

    > Jak masz tam konto pocztowe, to chyba w miare wygodna?
    >
    > Ale moze ulepszyli dodatkowo, i juz nie powiadamia o nadejsciu
    > reklamowego spamu :-)

    Nawet mam tam konto pocztowe bo kiedyś było mi potrzebne właśnie
    od nich.
    Ale obsługuje je spod Thunderbilda a nie gówien walących dodatkowe reklamy.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2022-11-10 19:17:05
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.11.2022 o 13:29, RadoslawF pisze:

    > Wyjaśnicie po kiego grzyba apka do portalu reklamowego?
    > Żeby więcej reklam się wyświetliło?

    Pytasz-odpowiadam analogią:

    Po kiego grzyba samochód osobowy do jeżdżenia z osobami?
    Żeby więcej osób mogło jechać?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2022-11-11 21:41:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    apka onetu

    to tak jakby napisać "gówno orangutana" ;-)

  • 7. Data: 2022-11-11 22:14:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-10-listopada-2022 o 13:46, J.F pisze:
    > Jak masz tam konto pocztowe, to chyba w miare wygodna?

    Może jestem z innego świata ale moja aplikacja do poczty nigdy nie
    wyświetlała reklam.

    Jak Wy żyjecie z czymś takim? Do czego używacie tej poczty?

  • 8. Data: 2022-11-12 00:35:20
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 11.11.2022 o 22:14, _Master_ pisze:

    > Może jestem z innego świata ale moja aplikacja do poczty nigdy nie
    > wyświetlała reklam.
    >
    > Jak Wy żyjecie z czymś takim? Do czego używacie tej poczty?

    Jak widać do oglądania reklam..
    A dla niektórych jest to tak naturalne że porównują oglądanie reklam
    do wożenia ludzi w aucie. :-)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2022-11-12 14:32:32
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.11.2022 o 00:35, RadoslawF pisze:

    > A dla niektórych jest to tak naturalne że porównują oglądanie reklam
    > do wożenia ludzi w aucie. :-)

    Dla niektórych jest naturalne, że nie rozumieją innych, którzy lubią
    oglądać reklamy :) Problemem jest tutaj brak rozumienia :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2022-11-14 10:53:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-12-listopada-2022 o 14:32, LordBluzg(R)?? pisze:
    > którzy lubią
    > oglądać reklamy

    Dorośli ludzie i oglądają za darmo? Są tacy? ;-)

    Przecież reklama zajmuje czas lub/oraz przestrzeń ekranową

    To niech ci co lubią spróbują sobie poserfować z Adguardem np.

    Po kilku godzinach już nigdy nie wrócą do tego gówna.

    Tak to jest problem nie zrozumienia co robią, kto ma z tego kasę i
    wrażliwe dane i brtak wiedzy że można żyć inaczej.