  • 11. Data: 2022-11-18 12:05:18
    Temat: Re: apka onet na andka
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co do komentarzy ze sklepu google do apki poczty onetu to zaczynam odnosić wrażenie,
    że to niekoniecznie apka na andka, lecz cała
    poczta onetu jest spie..olona.
    Bardzo często zdarza mi się wysyłać coś z kompa, po czym... takiego maila nie ma
    nigdzie.
    No nigdzie, ani w wysłanych, ani w odebranych (jak wysyłasz kontrolnie do siebie na
    swoje inne konto), ani w szkicach.
    Było i nie ma, jak w ruskim cyrku (a może zegarku).
    Ten błąd pojawia się być może, gdy program pocztowy albo poczta onet uzna, że jest
    jakiś błąd w adresie któregoś z odbiorców, np.
    odstępy (spacje) w nazwie odbiorcy.
    Na dobrą sprawę to na dziś, w XXI wieku, nie ma dobrego niezawodnego programu
    pocztowego, no nie ma ("dużego" MS Outlooka
    znielubiłem lata temu i to się nie zmienia, a do Mozilli jakoś nigdy nie miałem
    inklinacji mimo kilku prób).
    Na andku wypróbowuję edison mail i działa, ale na razie nie chcę do jednej apki
    podpinać więcej niż jednej poczty, bo jak coś kliknę
    nie tak to za dużo by się poszło [mnbvc] ;-).
    Egzystencjalne pytanie - ryzykować na fonie IMAPa (siedzisz w jakiejś poczekalni i z
    nudów usuwasz reklamy), czy jednak na fonie
    bezpieczne POP3 (bez kasowania z serwera), a poważna praca z kompa.

    -----

  • 12. Data: 2022-11-18 12:46:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-18-listopada-2022 o 12:05, ąćęłńóśźż pisze:
    > a do Mozilli jakoś nigdy nie miałem inklinacji mimo kilku prób

    Przez outloka masz spierdolone podejście do poczty. NIE trzeba było tego
    używać ;-)

  • 13. Data: 2022-11-20 00:47:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 18 Nov 2022 12:05:18 +0100, ąćęłńóśźż<...@...pl> wrote:
    > Na dobrą sprawę to na dziś, w XXI wieku, nie ma dobrego

    Jest, nazywa się Gmail.

    --
    Marek