  • 11. Data: 2020-06-21 14:04:02
    Temat: Re: automat. zamiana duzych SMS na MMS
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 21.06.2020 o 12:55, 1634Racine pisze:
    > Trybun w news:5eec7a33$0$17349$65785112@news.neostrada.pl
    >
    > kiedys kiedys dawno dawno z ciekawosci zainstal. textre,ale jak na to
    > , czemu ma to sluzyc - kobyla softowa,wiec wywalilem. a teraz widze po
    > opinii w sklepie, ze robi mms-a gdy sms wiekszy niz ustawowe 3-y.

    No to trzeba się zdecydować - golas który nic nie może czy "kobyła"
    która może wznieść na wyższe poziomy SMSowania.  Zresztą nie w tym
    problem - prawie wszystko zależy nie od programu do SMSowania a od
    dostępnych opcji przesyłu zależnych opcji dostępnych u operatora danej
    sieci.

  • 12. Data: 2020-06-23 11:18:33
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-06-18 03:40, 1634Racine wrote:
    > kto zna przyklad app do wiadomosci, ktora dzieli duze smsy na mniejsze,
    > czyli duzy sms wysle jako sms, a nie mms

    Zaryzykuję - każda :)
    Takie rzeczy potrafiły już stare Nokie robić :)

    pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2020-06-23 11:22:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-06-23 o 11:18, Mirek Ptak pisze:

    > Zaryzykuję - każda :)
    > Takie rzeczy potrafiły już stare Nokie robić :)
    >
    > pozdrawiam - Mirek

    Nie każda, moja w Huaweiu i Samsungu robiła do 4 smsów, a potem MMS.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2020-06-23 11:24:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-06-17 o 20:30, wowa pisze:

    > P9 Lite robił to samo. Trzeba pilnować 160 znaków.

    Jak z polskimi znakami, to 70.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2020-06-23 11:51:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Nie każda, moja w Huaweiu i Samsungu robiła do 4 smsów, a potem MMS.

    A nie bylo jakiegos oficjalnego limitu - ze w jedna wiadomosc mozna
    polaczyc do 5 SMS ?

    J.

  • 16. Data: 2020-06-23 12:05:17
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Mirek Ptak w news:rcshd9$rfe$1$kolczan@news.chmurka.net
    > Zaryzykuję - każda :)

    nie czytales watku przed napisaniem :) jak widac - nie kazda. od pewnej
    dlugosci sms-a podzieli go ( *zawsze* ) i jest (wysoce?) prawd. ze wysle
    *mms-a* .

    > Takie rzeczy potrafiły już stare Nokie robić :)

    czy stare nokie potrafily (po oczywistym podzieleniu sms-a na czesci) wyslac
    sms-a o dowolnej dlugosci jako *sms* ...? nie pamietam, by duzy sms byl
    wysylany jako mms, wiec moze w sprawie starych nokii masz racje...

  • 17. Data: 2020-06-23 14:39:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-06-23 12:05, 1634Racine wrote:

    > nie czytales watku przed napisaniem :) jak widac - nie kazda. od pewnej
    > dlugosci sms-a podzieli go ( *zawsze* ) i jest (wysoce?) prawd. ze wysle
    > *mms-a* .

    Przed chwilą sobie zrobiłem test - wysyłałem SMS o długości około 180
    znaków do siebie za pomocą Go SMS Pro i w otrzymanych właściwości
    pokazują mi to jako "wiadomość tekstowa". Podobny test zrobiłem za
    pomocą systemowej apki Wiadomości (Huawei) - też mi podzielił dłuższą
    wiadomość na 3 SMSy.
    Nadal twierdzę, że większość jak nie wszystkie apki do SMSów dzielą
    dłuższe teksty na kilka SMSów, a nie wysyłają jako MMS.
    No chyba, że i tu jest limit i np. nie uda się to z wiadomością, którą
    trzeba podzielić na 10 SMSów - nie testowałem :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 18. Data: 2020-06-23 14:43:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-06-23 11:22, Liwiusz wrote:

    > Nie każda, moja w Huaweiu i Samsungu robiła do 4 smsów, a potem MMS.

    No jak Wy tu o takich kobyłach :) - zobaczę jednak u siebie jak to jest
    - chwilka :)

  • 19. Data: 2020-06-23 14:54:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-06-23 14:43, Mirek Ptak wrote:

    > No jak Wy tu o takich kobyłach :) - zobaczę jednak u siebie jak to jest
    >  - chwilka :)

    829 znaków - Wiadomości Huawei - zmieniają na MMS. Go SMS Pro na 99%
    wysyła jako SMSy - trwało długo zanim dostałem (składanie z kilku
    zapewne) we właściwościach jest "wiadomość tekstowa" - przy MMS jest
    "wiadomość multimedialna"

    Pozdarwiam - Mirek