  • 11. Data: 2009-05-19 14:54:07
    Temat: Re: badanie techniczne i my hero of the day
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 19 May 2009 16:42:19 +0200, James <n...@d...for.spam>
    wrote:

    > A na koncu jeszcze wisiala guma, az prawie do ziemi... taka szmata ;)

    Przy czym ta wycieraczka była na nasz rynek. Normalnie był taki
    fajny daszek na końcu błotnika.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 12. Data: 2009-05-19 15:02:44
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    James pisze:

    > A pamietasz MZki? One mialy tylny blotnik koszmarnie dlugi ;)
    >
    > Jak tu:
    > http://www.esetka.pl/esetka_foto/1221072038.jpg

    jak już to np. tu:

    http://www.bikepics.com/mz/ts150/

    sam miałem taką zieloną... kiedyś... ;-)

    > A na koncu jeszcze wisiala guma, az prawie do ziemi... taka szmata ;)

    no... :-)

    --

    pozdr
    pj

  • 13. Data: 2009-05-19 16:00:44
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    O matko, zescie mie wszystkie paskudztwa przypomnieli, chyba kolacji
    nie bede jadl;) Szczytem perwersji byl niejaki Simson S53 vel
    Sperber(bis). Jemu to nawet ponizej osi chyba schodzilo. fuj.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 14. Data: 2009-05-19 16:05:47
    Od: l...@o...pl

    On 19 Maj, 16:32, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    > A powiedziane jest w pismie:
    > "a) kąt opasania koła przez błotnik powinien być taki, aby obejmował
    > co najmniej z przodu 30° i z   tyłu 50° od pionowej płaszczyzny
    > przechodzącej przez oś koła"
    > i jeszcze:
    > "c) najniższy punkt tylnej krawędzi błotnika lub innego elementu
    > pełniącego jego funkcję znajdujący się w płaszczyźnie symetrii opony
    > nie może znajdować się wyżej niż 150 mm ponad
    > poziomą płaszczyzną przechodzącą przez oś koła"
    >
    > to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

> [...]

    Ten z pewnością spełnia wymagania co do błotnika
    http://www.cumbriawings.com/gallery/Honda%20Rune.jpg

    --
    pozdrawiam
    Beast

  • 15. Data: 2009-05-19 16:42:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 19 May 2009 18:00:44 +0200, osobnik zwany Jacot
    wystukał:

    > O matko, zescie mie wszystkie paskudztwa przypomnieli, chyba kolacji nie
    > bede jadl;) Szczytem perwersji byl niejaki Simson S53 vel Sperber(bis).
    > Jemu to nawet ponizej osi chyba schodzilo. fuj.

    sam zacząłeś :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2009-05-19 18:02:50
    Od: a...@g...com

    On 19 Maj, 16:32, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    > to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

    No jak to który? WSK ;-)

    --
    Artur

  • 17. Data: 2009-05-19 20:11:17
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > mam zly blotnik tylni - dopiero jak kupie fabryczny (czyli po
    > wyjasnieniu "do
    > polowy kola) to moge sprobowac drugi raz.
    > btw. blotnik JEST fabryczny.
    > koles mnie rozwalil...

    Oczywiscie nauczony lektura poprzednich watków z tej grupy,
    poprosiles o pisemne wyjasnienie odmowy i masz zamiar zrobic
    z tego uzytek w Urzedzie Miasta/Gminy, aby uchronic pozostalych kolegów od
    niedouka ? :)
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 18. Data: 2009-05-19 21:25:02
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Jacot wydusił z siebie te słowy:

    > to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

    Mój tak ma .. no prawie

    http://cita.pl/vtx/vtx.jpg

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 19. Data: 2009-05-19 23:15:33
    Od: "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce>

    Texen napisal/a:

    <ciach>

    | koles mnie rozwalil...

    Jak ja swoim bylem na przegladzie to tez dostrzeglem blysk sprytu w oczach
    rzeczoznawcy (az mnie oslepilo). Mianowicie motocykl kupilem po lekkim
    szlifie i nie wszystko po prostu naprawialem, wiec pozostaly rysy na delku,
    zegarach i lampie przedniej, bardzo dobrze widoczne... ;> Rzeczoznawca tak
    sobie chodzil, chodzil i nagle mówi: "Wie pan, ze ten motor to jest po
    jakims wypadku i byl pewnie malowany, prawda?"
    Zupelnie mnie wybil z rytmu i zdolalem tylko jakis belkot z siebie
    wydobyc...

    --
    -) Bialy
    ( GG: 1092403

  • 20. Data: 2009-05-20 06:17:12
    Od: f...@...dk

    Jacot pisze:

> [...]
    > poziomą płaszczyzną przechodzącą przez oś koła"

    > to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

    wczoraj w koncu z sukcesem przeszedlem badanie! bez kolejki i od
    reki :)
    (dla potrzebujacych: BMW Auto Fus, W-wa ul. Ostrobramska)
    "pan badacz" (bardzo rozsadny czlowiek zreszta) wyjasnil, ze ten
    przepis jest juz nieaktualny i ze gdyby chciec go stosowac,
    to np. wszystkie auta musialyby miec chlapacze...

    On 19 Maj, 22:11, "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote:
    (...)
> [...]
    (...)
> [...]
    > poprosiles o pisemne wyjasnienie odmowy i masz zamiar zrobic
    > z tego uzytek w Urzedzie Miasta/Gminy, aby uchronic pozostalych kolegów od

    oczywiscie! :)

    --
    texen,
    fzs600 '03, w-wa