  • 1. Data: 2010-03-21 12:03:52
    Temat: bagaznik dachowy jakiej firmy
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam,
    jestem obecnie w trakcie poszukiwania jakiegos boxu dachowego, kompletnie
    sie na tym nie znam

    auto vectra c sedan.

    jakiej firmy polecacie boxy i relingi ?
    slyszalem ze thule....a moze cos innego ?
    slyszalem ze thule przereklamowane... ;)

  • 2. Data: 2010-03-21 14:21:04
    Temat: Re: bagaznik dachowy jakiej firmy
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 21 Mar, 12:03, "bartek" <f...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > jakiej firmy polecacie boxy i relingi ?
    > slyszalem ze thule....a moze cos innego ?
    > slyszalem ze thule przereklamowane... ;)

    Mont Blanc

  • 3. Data: 2010-03-22 09:31:52
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "bartek" <f...@w...pl> wrote in message
    > witam,
    > jestem obecnie w trakcie poszukiwania jakiegos boxu dachowego, kompletnie
> [...]

    Jestes pewien, ze relingi, a nie belki?
    Bo w sedanie to chyba relingow jednak sie nie montuje ;-P
    A jesli chodzi o belki - mam do Vectry C sedan oryginalne alu belki
    Oplowskie - szybko montowane w gniazda na dachu, z blokada na klucz.

    > slyszalem ze thule....a moze cos innego ?
    > slyszalem ze thule przereklamowane... ;)

    Mam dlugi box Inter-pack z serii Carver i jestem w zasadzie zadowolony. W
    zasadzie - bo rzadko go uzywam, wlasciwie 2-3 razy w roku (narty).
    Ma przede wszystkim system szybkiego montowania i latwo regulowany rozstaw
    mocowan metalowe szyny z przesuwanymi mocowaniami. Robienie dziur w boksie,
    jak w tanszych wersjach jest IMHO bez sensu - zwlaszcza, ze box zwykle jest
    dluzej uzywany niz samochod (a w moim przypadku na dwoch samochodach)

    --
    Axel