  • 1. Data: 2010-03-21 12:23:18
    Temat: "pozdrowienia" dla kierowcy Escorta
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Serdecznie "pozdrawiam" kierowce Escorta, ktory wczoraj wyprzedzal mnie na
    "czworce" w okolicach Wieliczki, wsciekle trabiac i pukajac sie w czolo,
    tylko dlatego, ze jechalem z przepisowa predkoscia.

    Jak widac, natura oszczednie gospodaruje intelektem.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2010-03-21 12:37:28
    Temat: Re: "pozdrowienia" dla kierowcy Escorta
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 12:23:18 +0100, Maciek napisał(a):

> [...]
    > tylko dlatego, ze jechalem z przepisowa predkoscia.
    >
    > Jak widac, natura oszczednie gospodaruje intelektem.

    A miał naklejkę PMS czy też się załapałeś na oszczędności?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-03-21 12:40:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 11:37:28 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > A miał naklejkę PMS czy też się załapałeś na oszczędności?

    Widziales znak cudzyslowu? Slyszales o ironii? Wnioski wyciagnij
    samodzielnie.

  • 4. Data: 2010-03-21 12:43:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 12:40:20 +0100, Maciek napisał(a):

    > Widziales znak cudzyslowu? Slyszales o ironii? Wnioski wyciagnij
    > samodzielnie.

    Jedno lub drugie powoduje, że każdy ciołek na drodze ma obowiązek czytania
    pms?
    Jakby każdy tutaj chciał sobie frustracje odreagowywać, to dziennie byłoby
    takich postów z tysiąc, albo i więcej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-03-21 13:20:19
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    polecam wyciag z melisy - kosztuje z 5,50 a starcza na dlugo. dozowac
    dokladnie z instrukcja i nie wsiadac za kolko po tym.
    dziala
    polecam
    sir

  • 6. Data: 2010-03-21 13:23:03
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Maciek pisze:

    > Widziales znak cudzyslowu? Slyszales o ironii? Wnioski wyciagnij
    > samodzielnie.

    ROTFL
    Jezeli Twoja swiadomosc na drodze jest podobna do tej co na grupach
    dyskusyjnych, to mam dziwne wrazenie, ze nie pukal sie w czolo bo
    jechales z przepisowa predkoscia, tylko cos wczesniej odjebales na
    drodze i nawet sobie nie zdajesz z tego sprawy.

    --
    Karolek

  • 7. Data: 2010-03-21 13:58:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > sie w czolo, tylko dlatego, ze jechalem z przepisowa predkoscia.
    >
    > Jak widac, natura oszczednie gospodaruje intelektem.

    oczywiscie zdarzaja sie czesto kierowcy ktrzy wyprzedzaja w chamski sposób.
    Ale jezeli chamstwo było wymierzone konkretnie w ciebie, to załozyłbym na
    jakies 70%, ze albo wczesniej zrobiłes cos głupiego, albo nie tyle jechałes
    przepisowo, co blokowałes mozliwosc wyprzedzenia.
    Oczywiscie zostawiam 30% ze trafiłes na goscia po dragach...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 8. Data: 2010-03-21 14:15:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 13:23:03 +0100, Karolek napisał(a):

> [...]
    > jechales z przepisowa predkoscia, tylko cos wczesniej odjebales na
    > drodze i nawet sobie nie zdajesz z tego sprawy.

    Napisalem na grupe nie dlatego, zeby przeczytal to kierownik escorta, tylko
    dlatego, ze dosc czesto czytuje tu narzekania na "powolna" jazde i
    przechwalki co lepszych miszczów prostej. Zawsze trzeba ci tak
    lopatologicznie tlumaczyc?

    A o moja "swiadomosc grup dyskusyjnych" sie nie martw - ma sie dobrze.

  • 9. Data: 2010-03-21 14:26:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 12:58:48 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    > jakies 70%, ze albo wczesniej zrobiłes cos głupiego, albo nie tyle jechałes
    > przepisowo, co blokowałes mozliwosc wyprzedzenia.

    Owszem, zastanawialem sie co moglem zrobic, ale jakos mi nic nie przychodzi
    do glowy. Pusto z obu stron, podwojna ciagla, ograniczenie do 70 km/h. Po
    paru kilometrach znak d-13a - poczatek nowego pasa. Ja zostaje na prawym, a
    koles po garach i wyprzedza w opisany sposob. Normalny?

  • 10. Data: 2010-03-21 14:33:02
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-03-21 12:23, Maciek wrote:

> [...]
    > tylko dlatego, ze jechalem z przepisowa predkoscia.
    >
    > Jak widac, natura oszczednie gospodaruje intelektem.

    tak jak ktoś tutaj polecił - kup sobie melise,
    nienormalne jest zachowanie gościa na drodze, ale także nienormalnym
    jest wyżalanie się na niego na grupie... Każdy tutaj miał setki takich
    sytuacji i nie wylewa żalu...