  • 11. Data: 2022-08-07 13:13:34
    Temat: Re: bios wybór karty graf
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Aug 2022 09:00:54 +0100, pioruns napisał(a):

    > Mowa jest o stacjonarnym komputerze, z jednym wyjsciem video na plycie,
    > a drugim na dedykowanej NVIDIA GT 1030.
    > Widziales kiedys NVIDIA GT 1030 bez portu video? Bo ja nie.

    Nigdzie nie zauważyłem, aby pytanie dotyczyło stacjonarki.
    WS takim przypadku racja - najczęściej karta ma swoje porty, a MB swoje.
    Natomiast widziałem karty graficzne przeznaczone do SLI bez zewnętrznego
    wyjścia video.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2022-08-07 14:35:01
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 07.08.2022 o 13:13, Adam pisze:

> [...]
    > WS takim przypadku racja - najczęściej karta ma swoje porty, a MB swoje.
    > Natomiast widziałem karty graficzne przeznaczone do SLI bez zewnętrznego

    Na pewno do SLI, bo karty bez wyjść służą do obliczeń ale na upartego
    można na nich liczyć grafikę do gier.
    https://www.youtube.com/watch?v=BeT5OeW6umM

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2022-08-07 23:02:23
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Aug 2022 14:35:01 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Na pewno do SLI, bo karty bez wyjść służą do obliczeń ale na upartego
    > można na nich liczyć grafikę do gier.
    > https://www.youtube.com/watch?v=BeT5OeW6umM

    Już nie pamiętam dokładnie (kilka lat minęło), ale chyba do SLI. W pudle
    dwie karty i mostek, jedna karta goła. Klient chciał to kupić do
    workstation, ale do transakcji z innych względów nie doszło.

    PS.
    Człowiek z linku dość ciekawie gada, wygląda na to, że ma trochę wiedzy.
    Ale ja tylko przeskoczyłem kilka fragmentów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2022-08-08 13:14:52
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 07.08.2022 o 23:02, Adam pisze:

    > Już nie pamiętam dokładnie (kilka lat minęło), ale chyba do SLI. W pudle
    > dwie karty i mostek, jedna karta goła. Klient chciał to kupić do
    > workstation, ale do transakcji z innych względów nie doszło.

    Czyli nie do użytku domowego.

    > PS.
    > Człowiek z linku dość ciekawie gada, wygląda na to, że ma trochę wiedzy.
    > Ale ja tylko przeskoczyłem kilka fragmentów.

    I zauważ że ta karta z filmiku nie ma złącza na sli.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2022-08-08 14:42:56
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 07/08/2022 12:13, Adam wrote:

    > Nigdzie nie zauważyłem, aby pytanie dotyczyło stacjonarki.

    Ja sie zasugerowalem autora "ZEWNETRZNA" slowem. Ale jasne moze to
    laptop z "dedykowana" a napisal "zewnetrzna".
    Przyjdzie, to powie :)

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 16. Data: 2022-08-11 23:17:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 6 Aug 2022 12:22:34 -0700 (PDT), w
    <4a5fb8b3-95f3-4748-954a-af6f9ed82282n@googlegroups.
    com>, ptoki
    <s...@g...com> napisał(-a):

    > Rekoding filmow.
    > Czasem warto. Zalezy jaki sie cpu ma i jaka grafike roznice moga byc parukrotne w
    zaleznosci od konfigu.
    > Zamiast robic godzine film sie przerobi w 10-20 minut. IMHO niektorym ludziom to
    sie przydaje.
    > Bo filmy z wakacji zamiast 6GB zajma 1-2GB.
    > A jak sie zbiera ich wiecej to juz warto sie schylic.

    Zapomnij o takich różnicach, pliki będą ważyć tyle samo.

    Jakość z software'owego kodeka też będzie lepsza, ale oczywiście kompresja
    będzie trwała dłużej.