  • 11. Data: 2017-03-18 18:51:32
    Temat: Re: brak słów
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "szod" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:58cd4e8f$0$15186$65785112@news.neostrada.pl...
    > Nie wiadomo co to za ustrojstwo. Może w tym miejscu nie być napięcia
    > sieci. Chce to niech próbuje. Czy Ciebie nigdy prąd nie kopnął? :P

    Jak lampka, to spodziewać się można, że będzie tam 230. A położenie na tym
    lachy może różnie się skończyć.
    OK, niech próbuje, byle ostrożnie.
    A czy mnie kopnął? Nawet z niewielkimi znakami elektrycznymi włącznie. Ale
    nic mi się poza tym nie stało. Innym razem 250 z ręki do ręki, zobaczyłem
    nawet różowy błysk w oczach... Ale też nic mi się nie stało, serce nie
    stanęło.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 12. Data: 2017-03-18 19:16:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-18 o 16:31, Jingiel pisze:

    > Jak widać-blondynka. Poziomem inteligencji może jej tylko dorównać nasz
    > grupowy niepełnosprawny umysłowo.

    Może to jego kobita, i obawiała się dać mu to do naprawy ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2017-03-18 21:03:50
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Jingiel" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Jak widać-blondynka. Poziomem inteligencji może jej tylko dorównać nasz
    >grupowy niepełnosprawny umysłowo.

    Przeginasz. Jak by Ci powiedziała, że coś jest koloru
    jakiegośtam-co-ino-baby-odróżniają też byś wyszedł na głąba.

  • 14. Data: 2017-03-18 23:06:34
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2017-03-18 o 17:57, Janusz pisze:

    > Nie przesadzaj, kobieta nie musi się znać,

    A kobieta to, co - inny gatunek człowieka? Wyjątkowo głupia argumentacja
    że kobieta się nie musi znać, a mężczyzna się musi znać.

    Jak ktoś chce coś robić przy prądzie, to czy jest kobietą, mężczyzną,
    Żydem czy Indianinem; powinien mieć pojęcie o tym, co chce robić.

  • 15. Data: 2017-03-19 07:35:27
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Jak ktoś chce coś robić przy prądzie, to czy jest kobietą, mężczyzną, Żydem
    >czy Indianinem; powinien mieć pojęcie o tym, co chce robić.

    Ona chce przedłużyć trzy druciki, potrzeba do tego SEP, czy wystarczy
    technikum elektryczne?

  • 16. Data: 2017-03-19 13:02:25
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> wrote:

    > A kobieta to, co - inny gatunek człowieka? Wyjątkowo głupia argumentacja
    > że kobieta się nie musi znać, a mężczyzna się musi znać.

    Generalnie tak, ale doświadczenie pokazuje, że jednak coś jest na rzeczy,
    pomijając te wyjątkowe, wybitne jednostki, które zwykle wiedzą biją na
    głowę niejednego przeciętnego faceta.

    Czy to kwestie kulturowe, czy jakieś inne różnice - tego nie wiem.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 17. Data: 2017-03-19 14:23:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-03-18 o 23:06, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > A kobieta to, co - inny gatunek człowieka?
    Oczywiście, masz wątpliwości?

    Wyjątkowo głupia argumentacja
    > że kobieta się nie musi znać, a mężczyzna się musi znać.
    Powinien, nam jest łatwiej ogarniać problemy techniczne.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 18. Data: 2017-03-19 14:38:39
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-03-19 o 14:23, Janusz pisze:

    > Oczywiście, masz wątpliwości?

    A wiecie, że mężczyzna ma więcej wspólnego DNA z szympansem niż z
    kobietą? :)

    MJ

  • 19. Data: 2017-03-19 19:40:22
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup

    >A wiecie, że mężczyzna ma więcej wspólnego DNA z szympansem niż z kobietą?
    >:)

    Ja tego nie wiem, a ty skąd to wiesz?

  • 20. Data: 2017-03-20 10:51:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup

    >A wiecie, że mężczyzna ma więcej wspólnego DNA z szympansem niż z
    >kobietą? :)

    A z szympansicą ? :-)

    Od kobiety nas ponoc rozni glownie jeden chromosom ... i to jest
    wiecej niz od szympansa ?

    J.