  • 61. Data: 2009-04-28 09:46:36
    Temat: Re: budżetowy do 600?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Sat, 25 Apr 2009 10:37:52 +0200, Radosław Sokół
    <R...@p...pl> wrote:

    >Ja nie miałem w szkole *żadnego* komputera.
    >
    >No, w szkole średniej było parę starych pecetów pracujących
    >pod DOSem.

    Ja też nie. O przepraszam - chyba sie w szkole średniej załapałem na
    pierwsze Meritum - moja szkoła miała chyba 1 sztukę ale nei pozwolono
    nam dotykać bo juz matura była za pasem ;-) No i na pierwszych
    studiach załapałem sie na jakiś pakiet statystyczny na XT na 5
    "rzadkich" dyskietkach 5,25.

    >Wykorzystanie Suna (nie-pecetowego) w Polsce jest *faktycznie*
    >znikomo małe. 0.01%? Może nawet mniej.

    1 na 10.000 inyych kompów? Chyba ciut więcej. Jako stacji roboczych
    może mało ale serwerów trochę jednak jest. Ale nei sądzę żeby to bło
    więcej niż kilka dziesiątych procenta.

    >Mało. Nawet zakładając te 15%, po doliczeniu darowizn i
    >sprzętu zastanego udział nie-pecetów spadnie poniżej 10%.

    Wbrew pzoorom darownizny dotycza też Maców - zwłąszcza wobec szkół
    któe już Maci używają. A na używanego peceta cięzko znaleźć chcętnego-
    zwłąszcza z monitorem CRT. Mam tego przykład - spawny ale wymienany
    sprzęt oddałem paru szkołom/domom dziecka. Od 4-5 lat słyszę:
    dziekujemy ale mamy już lepszy sprzęt.

    Zdrówko