  • 11. Data: 2007-01-05 09:42:24
    Temat: Re: cd GTS - odpowiedź z BOK
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    news:enl5c1$3li$2@news.onet.pl...

    > podrzucałem tu wyniki z TKTelekom i paru innych operatorów. Widać z nich,
    > że to WP ma wszystkich w głębokim poważaniu. W końcu ma za sobą wiadomo
    > kogo :P

    > Sądzę, że bardzo długo :) Szczególnie GTS.

    A ja sadze ze nie, aktualnie wiele firm korzysta z GG.

  • 12. Data: 2007-01-05 10:09:01
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > hosting to nie wypytujesz właściciela platformy jakie ma styki z innymi
    > operatora i jak to będzie działać z TP a jak z zagranicy ?
    > Jeżeli Cie to nie interesuje to gratuluje.
    >
    > Tak więc jakbyś nie zrozumiał - content z reguły PŁACI za łącza, bo
    > zarabia na tym że jest contentem.
    > A dostawcy łącz zarabiają na sprzedaży łącz.
    >
    > Handel ze związkiem radzieckim to już historia, zawsze gdzieś komuś trzeba
    > zapłacić, nawet takie wpięcie do PL-IX/WIX nie jest takie prawie darmowe,
    > bo transmisja do LIMu kosztuje i to nie mało - co nie znaczy że nie jest

    Z takim rozumowaniem to ja polecam Ci wedkarstwo, zdrowszy bedziesz...

    W.

  • 13. Data: 2007-01-05 12:08:31
    Od: "Mario" <M...@o...pl>

    internet (grupy dyskusyjne), to jednak jest potężna siła....wprawdzie jedna
    jaskółka (dwa telefony) wiosny nie czyni, ale....

    Zdałem sobie sprawę, że to praktycznie jest nieścieralne, takie gadanie
    tutaj i zostaje dla potomnych.....

    MZ

  • 14. Data: 2007-01-05 14:54:53
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    To ja Ci podrzuce temat: dlaczego GTS nie wyłączy/odciąży tej rurki i
    nie puści tego ruchu w inny sposób ?

    Przecierz to tylko w kwesti GTS'u jest - owszem czasami trzeba się
    skontaktowac i porozmawiać z adminami po drugiej stronie, ale da rade to
    zrobić.
    wiem, wiem że gatunek "aministratorus_rootus_bgpmasterus" jest już na
    wymarciu, ze względu na chorobe "dużej_kasy" i "irlandia_eldorado" ale
    niestety tylko oni mogą coś zrobić, a ...nie robią (?) ...
    Może GTS po fuzji z Energisem wywalił techników ?
    Jeżeli tak to wielka ujma dla GTS(E), dlatego że rok temu bez wachania
    wybrał bym ich na głównego providera do swoich sieci, ale dzisiaj, mam
    wątpliwości.
    Poza tym cHandlowcy stali się jacyś wyjątkowo dziwni, pojęcie klient
    nasz pan - zapomnieli.

  • 15. Data: 2007-01-05 15:08:17
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    Marek Burzyński napisał(a):
> [...]
    > wątpliwości.
    > Poza tym cHandlowcy stali się jacyś wyjątkowo dziwni, pojęcie klient

    tcptraceroute wp.pl
    Warning: Could not determine appropriate device; resorting to
    pcap_lookupdev()
    Selected device eth0, address 195.140.238.250, port 4701 for outgoing
    packets
    Tracing the path to wp.pl (212.77.100.101) on TCP port 80, 30 hops max
    1 multiplexer-v1004.core.tvk.wroc.pl (195.140.238.254) 19.030 ms
    0.272 ms 0 .257 ms
    2 z-multi-i686.tvk.wroc.pl (195.140.239.254) 0.829 ms 0.662 ms 0.547 ms
    [..]
    7 seki-ge0-1-50.net.ipartners.pl (157.25.3.136) 11.094 ms 12.260 ms
    12.642 ms
    8 217.153.108.134 (217.153.108.134) 54.450 ms 44.655 ms 45.985 ms
    9 zew.rtrd2.adm.wp-sa.pl (212.77.105.29) 31.432 ms 34.267 ms 40.123 ms
    10 www.wp.pl (212.77.100.101) [open] 61.260 ms 53.005 ms *

    łącze GTS, własna klasa adresowa, ruch wraca przez GTS i czasy są
    normalne, strona też normalnie się otwiera. Może to nie jest problem
    łącza ?? Bardzo podobne czasy były 2.1.2007.

  • 16. Data: 2007-01-05 15:19:09
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > To ja Ci podrzuce temat: dlaczego GTS nie wyłączy/odciąży tej rurki i nie
    > puści tego ruchu w inny sposób ?

    bo - jeżeli WP płaci GTSowi za te łącze to GTS go nie wyłączy - proste.

    > Przecierz to tylko w kwesti GTS'u jest - owszem czasami trzeba się
    > skontaktowac i porozmawiać z adminami po drugiej stronie, ale da rade to
    > zrobić.

    wiesz co, ja już powoli się zaczełem zastanawiać czy to wina zapchanego
    łącza
    czy może jakiegoś zdechłego routera w WP.
    Skoro zarówno z GTS/TKTelekom i kiedys z Pioniera chodziło dupiato, teraz
    jest jakby lepiej - może mają 2 routery i rozdzielili ruch ?

    Tak czy owak stawiam na problemy w WP.

    > wiem, wiem że gatunek "aministratorus_rootus_bgpmasterus" jest już na
    > wymarciu, ze względu na chorobe "dużej_kasy" i "irlandia_eldorado" ale

    ee już nie przesadzaj ;]

> [...]
    > wątpliwości.
    > Poza tym cHandlowcy stali się jacyś wyjątkowo dziwni, pojęcie klient nasz

    a to to tak

    Marcin

  • 17. Data: 2007-01-05 19:04:54
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    Marcin Kuczera napisał(a):

    > Czy takie home.pl czy też wdc.pl nie płacą za łącza ? A jak kupujesz hosting
    > to nie wypytujesz właściciela platformy jakie ma styki z innymi operatora i
    > jak to będzie działać z TP a jak z zagranicy ?

    A ciekawości zapytam:
    Onet płaci komuś czy Onetowi się płaci?

    --
    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 18. Data: 2007-01-05 19:47:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marcin Gondek napisał(a):

    > A ciekawości zapytam:
    > Onet płaci komuś czy Onetowi się płaci?

    Onet, Interia, gazeta... :-) Podobnie jak home.pl czy inne serwerownie.

    Zauważ, że w Polsce istnieje dziwna tendencja - userzy są w tej sieci, w
    której jest najmniej kontentu.

    M.

  • 19. Data: 2007-01-05 19:53:04
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > A ciekawości zapytam:
    > Onet płaci komuś czy Onetowi się płaci?

    z tego co mi wiadomo, to onet płaci, inni też płacą.
    Nie płacą tylko za styki peeringowe jeżeli takowe posiadają, ale za dojście
    do styków już muszą zapłacić.

    Tyle że w przypadku Onetu, Interii, GG koszty sygnału są niczym w porównaniu
    z przychodami.
    Za to WP jeżeli chodzi o reklamy to chyba wypada biednie...

    Marcin

  • 20. Data: 2007-01-05 21:03:57
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Onet, Interia, gazeta... :-) Podobnie jak home.pl czy inne serwerownie.
    >
    > Zauważ, że w Polsce istnieje dziwna tendencja - userzy są w tej sieci, w
    > której jest najmniej kontentu.

    Do czasu, do czasu. Masowy odpływ z neo+ już się zaczyna, teraz mając telefon
    od TPSA można wziąć szybsze i tańsze łącze od Netii, na dodatek bez limitów.

    Nic tak nie deneruje jak łącze 1 Mbit, które 1 Mbit ma przez 24h. :| A tak
    wygląda ostatnia "promocja" TPSA. (5GB limitu).

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki