  • 1. Data: 2009-05-24 10:43:55
    Temat: centrala telefoniczna
    Od: p...@g...com

    Witam, serdecznie poszukuje informacji na temat centrali
    telefonicznych stosowanych w zakładach karnych w Polsce. Oczywiście
    nie wiem jakie to modele, dlatego to jest moje pierwsze pytanie, może
    jest osoba która coś na ten temat wie. Następne to: Jak to funkcjonuje
    jakieś tutoriale książki godne polecenia strony www. Jak się podłącza
    kable telefoniczne do takiej centrali i jak wygląda konfiguracja. Czym
    się różnią kable telefoniczne 2 żyłowe, 4 żyłowe, 8 żyłowe jakie jest
    ich zastosowanie. Za wszelkie informacje serdeczne dzięki

  • 2. Data: 2009-05-24 11:34:54
    Temat: Re: centrala telefoniczna
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Witam, serdecznie poszukuje informacji na temat centrali
    telefonicznych stosowanych w zakładach karnych w Polsce. Oczywiście

    A co, dostales bezwzgledna odsiadke z art 285 kk i nie chcesz proznowac w
    kiciu? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-05-24 12:33:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan p...@g...com napisał:

> [...]
    > się różnią kable telefoniczne 2 żyłowe, 4 żyłowe, 8 żyłowe jakie jest
    > ich zastosowanie. Za wszelkie informacje serdeczne dzięki

    Czytałem w książkach, że za pomocą walenia w rynnę można się nieżle
    porozumiewać. Mówią tam chyba na to "telegraf". Przydaje się jeszcze
    nitka i kartka papieru. Ale od czasu podziału PPTiT na dwa podmioty,
    jest to poza tematyką grupy.

    Jarek

    --
    Z tamtej strony krat | Na niteczkach snu
    nad więzieniem noc | spuszcza gruby sznur

  • 4. Data: 2009-05-24 13:43:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > porozumiewać. Mówią tam chyba na to "telegraf". Przydaje się jeszcze
    > nitka i kartka papieru. Ale od czasu podziału PPTiT na dwa podmioty,

    Zapomniales o najbardziej telefonicznej z metod - czyli oproznieniu kubkiem
    wody z z syfonu w muszli klozetowej w dwu lub więcej celach i gadaniu do tej
    muszli. Role centrali pelni wowczas wezel kanalizacyjny.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-05-24 13:50:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Witam, serdecznie poszukuje informacji na temat centrali
    telefonicznych stosowanych w zakładach karnych w Polsce.

    W krajach skandynawskich np. instalowaniem i obsluga central telefonicznych
    w zakladach karnych oraz wielofunkcyjnych aparatow systemowych w celach
    zajmuja sie zazwyczaj te same firmy, ktore serwisuja w nich klimatyzacje,
    saune i jacuzzi.
    W Polsce niewiele cel posiada tego typu standard.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-05-24 20:59:00
    Od: Szyba <s...@g...pl>

    p...@g...com pisze:
    > Witam, serdecznie poszukuje informacji na temat centrali
    > telefonicznych stosowanych w zakładach karnych w Polsce.

    ...jakiś czas temu królował Tadiran i DGT, ale teraz nie mam pojęcia,
    czy się wiele zmieniło....
    Pzdr!
    Szyba

  • 7. Data: 2009-05-25 06:20:32
    Od: p...@g...com

    On 24 Maj, 22:59, Szyba <s...@g...pl> wrote:

    > ...jakiś czas temu królował Tadiran i DGT, ale teraz nie mam pojęcia,
    > czy się wiele zmieniło....
    > Pzdr!
    > Szyba

    Dzięki Szyba jedna osoba potraktowała temat poważnie. Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-05-25 09:16:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@g...com>

    > ...jakiś czas temu królował Tadiran i DGT, ale teraz nie mam
    > pojęcia,
    > czy się wiele zmieniło....

    >Dzięki Szyba jedna osoba potraktowała temat poważnie. Pozdrawiam

    A myslisz ze zna wiecej niz 1 ZK ?

    Podejrzewam ze rozwiazania sa najrozniejsze, w koncu chyba nie ma
    tam tak duzo telefonow wewnetrznych.

    Byc moze przeszukanie biuletynu zamowien publicznych cos ulatwi.

    Niektore telefony sa chyba bez centrali
    http://www.hm7.biz/przetargi/2008/3386.html

    J.

  • 9. Data: 2009-05-25 20:04:04
    Od: Szyba <s...@g...pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    > tam tak duzo telefonow wewnetrznych.
    >
    > Byc moze przeszukanie biuletynu zamowien publicznych cos ulatwi.

    ...myślę, że znam więcej niż jeden. Poza tym, kupa tych rozwiązań jest
    tam znacznie dłuższy czas, niż istnieje elektroniczny BIP. Rozumiem, że
    znasz więcej niż 1 ZK i możesz się wypowiadać na temat ilości portów? Co
    do Polycoma i DGT (a zwłascza tego ostatniego)- notuje się pewne
    nadmiary pewnych dostawców w tzw. służbach ;-)
    Pzdr!
    Szyba

  • 10. Data: 2009-05-27 15:26:40
    Od: i...@d...pl

    On 25 Maj, 22:04, Szyba <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    > do Polycoma i DGT (a zwłascza tego ostatniego)- notuje się pewne
    > nadmiary pewnych dostawców w tzw. służbach ;-)

    W ZK i AŚ jest przegląd wszystkich systemów telekomunikacyjnych tak
    jak w Policji przegląd marek samochodów i systemów
    telekomunikacyjnych .
    Na pewno jest Alcatel,Ericsson, AVaya ( Lucent ) ,.,.,.
    Także temat jest szeroki .

    Pzdr
    Hubert