  • 1. Data: 2007-02-06 21:27:02
    Temat: chello w Krakowie
    Od: "Robert" <r...@k...home.pl>

    zdaje sie, ze padlo na amen. czy tylko mnie?
    nawet BOK na 9480 sie nie odzywa.

  • 2. Data: 2007-02-06 21:51:03
    Temat: Re: chello w Krakowie
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    On Tue, 2007-02-06 at 22:27 +0100, Robert wrote:
    > zdaje sie, ze padlo na amen. czy tylko mnie?
    > nawet BOK na 9480 sie nie odzywa.

    W Warszawie padło równo o 20 i właśnie wstało. 9480 też nie działało.

    Jacek

  • 3. Data: 2007-02-06 22:46:48
    Od: krzysztof manijak <m...@x...pl>

    Jacek Zapala napisał(a):

    > W Warszawie padło równo o 20 i właśnie wstało. 9480 też nie działało.
    Podobnie w Sosnowcu.

    --
    km.

  • 4. Data: 2007-02-07 01:37:00
    Od: "Marcin Gontarz" <(wytnijto)mrg@nowanet.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@k...home.pl> napisał w wiadomości
    pl...
    > zdaje sie, ze padlo na amen. czy tylko mnie?
    > nawet BOK na 9480 sie nie odzywa.

    Ostatnio im wysłałem przebiegi czasowe, wykresy smokepinga, staty utary
    pakietów i pare innych z formie reklamacji.
    To odpisali po 1,5 miesiąca że cyt. "materiały nie oddają w pełni problemu
    zaistniałego w naszej sieci" hehehhe.
    Kazali mi zrewidować poprawność działąnia łącza aktualnie .. tylko co z tego
    że naprawili jak 2 dni go nie było ;-)
    a przez 3 tygodnie nie było wyjścia za granicę.
    Cwaniaki .. A e-tłumok zapewne wyłączyli ... bo po ostatnim padzie ich sieci
    60% konsultantów zwątpiło w prawość swojej pracy
    bo im kazano wciskać kit że to wina modemów albo kabla antenowego, a
    właściwie to zima jest ... ;-) .. heheh
    Sam sprzedaję sieć jako firma .. firmom i indywidualnym, kupuję kawał łącza
    symetrycznego od 2 operatorów i takie dymanie w ucho abonenta
    jak w UPse ;-) w głowie mi się nie mieści. Niedaleko im już do TPessra ;-).
    Warto czasem potestować konkurencję, by znać swoją przewagę i nie wątpić w
    sieci LAN z powodu tego medialnego bełkotu.

    ------
    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl
    gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459