  • 1. Data: 2007-02-05 12:54:12
    Temat: MPLS w TK zrobi Computerland
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Zapowiada się niezłe wdrożenie. Ciekawe czy podniesie to poziom i jakość
    usług TK.

    http://itbiznes.pl/art24654.html

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-02-05 13:19:33
    Temat: Re: MPLS w TK zrobi Computerland
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 05 Feb 2007 13:54:12 +0100, Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:

    > html

    kiedys byla w Sieci aktualna mapka swiatlowodow TKTelecom, mozna gdzies
    cos takiego znalezc ?

    --
    futszaK
    0601061867

  • 3. Data: 2007-02-05 15:14:16
    Od: Adam Paluch <a...@-...org.pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):
    > Zapowiada się niezłe wdrożenie. Ciekawe czy podniesie to poziom i jakość
    > usług TK.
    >
    > http://itbiznes.pl/art24654.html

    temat ambitny
    Pytanie czy ComputerLand temu podola bo do tej pory specjalizowali sie
    raczej w innych dziedzinach

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec

  • 4. Data: 2007-02-05 15:38:19
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    futszaK napisał(a):

    > kiedys byla w Sieci aktualna mapka swiatlowodow TKTelecom, mozna gdzies
    > cos takiego znalezc ?

    Na ich stronie ;-)

    http://www.tktelekom.pl/index.php?id=100&ppid=76:
    http://www.tktelekom.pl/swiatlowody.html
    http://www.tktelekom.pl/siecikablowe.html

  • 5. Data: 2007-02-05 16:57:30
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    W artykule <eq7hjm$d5f$1@serwer.zanet.pl> Adam Paluch napisał(a):

    > temat ambitny
    > Pytanie czy ComputerLand temu podola bo do tej pory specjalizowali sie
    > raczej w innych dziedzinach

    Z tego co słyszałem to robili kilka podobnych wdrożeń ;)

    --
    Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja

  • 6. Data: 2007-02-05 17:06:56
    Od: "Adam" <p...@v...pl>

    > Zapowiada się niezłe wdrożenie. Ciekawe czy podniesie to poziom i jakość
    > usług TK.
    >
    > http://itbiznes.pl/art24654.html

    Z tego co wiem, to gdzie niegdzie juz kończą budować - ale to niech
    pracownicy TK z tej listy potwierdzą.

  • 7. Data: 2007-02-05 18:38:46
    Od: "Teodor" <f...@C...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:eq79dk$73o$1@news.dialog.net.pl...
    > Zapowiada się niezłe wdrożenie. Ciekawe czy podniesie to poziom i jakość
    > usług TK.

    Nie tylko to

    Info ze strony tktelekom

    Telekomunikacja Kolejowa Sp. z o.o. rozpoczeła proces rozbudowy sieci
    szkieletowej DWDM, SDH i IP.

    Pod koniec 2006 roku zakończyła się implementacja pierwszego etapu rozbudowy
    sieci szkieletowej DWDM w głównych relacjach. System umożliwia przenoszenie
    sygnałów optycznych 200M-2,5G, 10G na jednej długości fali oraz
    multipleksacje kilku sygnałów klienckich w jedną długość fali. W ten sposób
    Telekomunikacja Kolejowa ma możliwość świadczenia usług o przepływności 10G
    w szkielecie sieci.
    W pierwszej połowie 2007 roku Telekomunikacja Kolejowa rozbuduje istniejącą
    sieć teletransmisyjną opartą na technologii SDH. W głównych węzłach sieci
    zostaną zainstalowane urządzenia typu DXC zapewniające łatwą rozbudowę sieci
    w przyszłości. Sieć będzie zbudowana przy wykorzystaniu urządzeń
    gwarantujących wysoką jakość świadczonych usług. Do połączeń między węzłami
    będzie wykorzystywana własna sieć DWDM. Wszystkie nowo instalowane
    urządzenia umożliwiają transmisję do 10G oraz świadczenie usług EoS.

    Do końca drugiego kwartału 2007 roku Telekomunikacja Kolejowa wybuduje nową
    sieć transmisji danych opartą na technologii IP/MPLS. W ten sposób dołączy
    do grona operatorów posiadających szkielet IP o przepustowości
    międzywęzłowej 10G. Łącza międzywęzłowe realizowane będą na własnej sieci
    DWDM. Sieć zbudowana będzie w oparciu o routery serii GSR 12400. W nowych
    produktach oferowanych przez Telekomunikację Kolejową wykorzystane zostaną
    zaawansowane technologie QoS. Sieć szkieletowa wpisuje się w rozbudowywane
    od lat struktury przełączalnych sieci dostępowych

  • 8. Data: 2007-02-08 16:18:30
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

    > temat ambitny
    > Pytanie czy ComputerLand temu podola bo do tej pory specjalizowali sie
    > raczej w innych dziedzinach

    Idą wakacje, pełno studentów będzie chciało praktyki zrobić ;)

    /sz

  • 9. Data: 2007-02-08 18:38:30
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 08 Feb 2007 17:18:30 +0100, zasiu wrote:

    > Id? wakacje, pe?no studentów b?dzie chcia?o praktyki zrobiae ;)

    teraz raczej studenci odbywaja praktyki na zmywaku za pieniadze :>

    ostatnio jeden ze znajomych dostal propozycje "pracy" w pewnym duzym
    portalu ktorego nazwy taktownie nie wymienie, zaproponowali mu 2.5k brutto
    po okresie probnym co netto nawet nie wynosi 2k :(

    jak slysze o takich zarobkach W MIASTACH to wole siedziec na tym swoim
    zadupiu, kleic urynaneta na sprzecie marki "tanszego nie bylo" i
    utrzymywac dzieki temu w miare sensowny poziom zycia

  • 10. Data: 2007-02-08 22:56:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    futszaK napisał(a):

    > ostatnio jeden ze znajomych dostal propozycje "pracy" w pewnym duzym
    > portalu ktorego nazwy taktownie nie wymienie, zaproponowali mu 2.5k brutto
    > po okresie probnym co netto nawet nie wynosi 2k :(

    Zależy jeszcze co sobą reprezentuje i co miałby robić. Jeżeli z
    umiejętności i CV posiada jedynie wysokie mniemanie o sobie, to
    powinien się bardzo cieszyć

    > jak slysze o takich zarobkach W MIASTACH to wole siedziec na tym swoim
    > zadupiu, kleic urynaneta na sprzecie marki "tanszego nie bylo" i
    > utrzymywac dzieki temu w miare sensowny poziom zycia

    DO czasu, futszaK, do czasu. Pamiętasz swoje płacze sprzed kilku lat?

    M.