  • 1. Data: 2007-02-04 01:20:26
    Temat: przechodze z Neostrady na ....
    Od: "jank" <j...@n...fr>

    witam
    korzystajac z zmiany warunkow umowy Neostrady mam okazje zerwac z nia
    umowe i wybrac bardziej elastycznego operatora.
    Wlasciwie to chce pomoc mojej 65 letniej mamie ktora jest
    poczatkujacym,niezle sie zapowiadajacy internauta samoukiem.
    Poniewaz placi kolosalne oplaty abonementowe za telefon TP( "wolne
    weekendy"), Neostrade, kablowke mysle ze moglaby spokojnie
    zaoszczedzic wybierajac jednego operatora z TV przez Internet i
    telefonem przez VOIP.
    Problem w tym ze mieszkajac za granica nie znam polskiego rynku
    ADSL... czy mozecie mi cos podpowiedziec?
    Krzysiek

  • 2. Data: 2007-02-04 01:23:28
    Temat: Re: przechodze z Neostrady na ....
    Od: "jank" <j...@n...fr>

    zapomnialem dodac ze chodzi o strefe katowicka tzn. Zabrze

  • 3. Data: 2007-02-04 01:28:34
    Od: Adam Paluch <a...@-...org.pl>

    jank napisał(a):
    > zapomnialem dodac ze chodzi o strefe katowicka tzn. Zabrze

    zainteresuj sie w takim razie oferta VECTRA (kablowka, internet, niewiem
    jak z VOIP ale to sobie doczytasz)
    www.vectra.pl

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec

  • 4. Data: 2007-02-04 01:29:05
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    jank wrote:
> [...]
    > telefonem przez VOIP.
    > Problem w tym ze mieszkajac za granica nie znam polskiego rynku
    > ADSL... czy mozecie mi cos podpowiedziec?

    Moment moment, bo "nie łapię".

    Jeżeli Twoja mama ma możliwość skorzystania z kablówki oferującej
    internet, niech korzysta.

    Nie bardzo rozumiem drugiej części Twojej wypowiedzi - pytasz o ADSL w
    Polsce, czy też o internet przez kablówkę w Polsce, czy też np. o
    internet przez kablówkę w Zabrzu ?

    --
    Rafał Łukawski
    http://rafal.lukawski.pl/

  • 5. Data: 2007-02-04 12:31:39
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    jank wrote:

> [...]
    > telefonem przez VOIP.
    > Problem w tym ze mieszkajac za granica nie znam polskiego rynku
    > ADSL... czy mozecie mi cos podpowiedziec?

    Tego typu usługi "wzzystko w jednym" po ADSL to póki co w Polsce
    świadczy tylko i wyłącznie TPSA.
    Może jednak nie musi być ADSL? Niektóre mniejsze sieci świadczą takie
    usługi przez ethernet (nie wiem jakie w Zabrzu). Ewentualnie może w
    drugą stronę - zamiast TV przez internet może byc internet przez TV,
    czyli po prostu oferta telewizji kablowej?

  • 6. Data: 2007-02-06 07:54:39
    Od: "jank" <j...@n...fr>

    On 4 fév, 02:29, Rafał Łukawski <r...@l...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Nie bardzo rozumiem drugiej części Twojej wypowiedzi - pytasz o ADSL w
    > Polsce, czy też o internet przez kablówkę w Polsce, czy też np. o

    w wyjasnieniu: chodzi mi o to by zmniejszyc koszty wszystkich
    abonamentow jakie placi tzn. kablowka STK, telefon ineostradatj razem
    prawie 195 zlotych miesiecznie!
    wydaje mi sie wykupienie pakietu wszystko w jednym byloby
    korzystniejsze; obojetnie czy internet przez kabel tv czy odwrotnie.
    Przy okazji
    1. czy wybierajac inetrnet z STK bede mogl zrezygnowac z abonamentu
    telefonicznego w TP i jednoczesnie dzwonic przez VOIP?
    2. Czy telefony z bezposrednim podlaczeniem do sieci np. do skype bez
    koniecznosci wlaczania PC sa do nabycia w Polsce?
    3. czy biorac internet u innego operatora ( przez linie telef;) musze
    ciagle oplacac abonament w TP?
    4. dzieki za odpowiedzi :)