  • 1. Data: 2007-02-04 18:06:47
    Temat: Zniesienie limitów przez TP w Neostradzie to IMHO krok w kierunku normalności !
    Od: "SZ" <s...@o...eu>

    Witam,

    Zniesienie limitów przez TP w Neostradzie to IMHO krok w kierunku normalności !

    Z definicji, która była np. w magazynie CHIP wynika, że stałe łączę to takie
    które zapewnia stałe parametry przez cały okres rozliczeniowy, a więc łącze bez
    jakichkolwiek limitów. Internet szerokopasmowy to z kolei stałe łącze o
    prędkości (download) conajmniej 384 kbps (według starej definicji UE).

    Tak więc, jeszcze nie wszystkie łącza w Polsce to stałe / szerokopasmowe łącza.
    :( Ale cóż, Polska zacofany kraj.... PIS musiałby rządzić z 40-50 kadencji żeby
    wyciągnąć Polskę z tego wielkiego bagna :( (po rządach "elit" SLD i PO)

    Co Wy myślicie o zmianach w Neostradzie TP ?
    Czy inne sieci, np. UPC również pójdą tym śladem ?

    TP przybyła liczna konkurencja (np. GTS, NETIA, DIALOG i inne), które od dawna
    nie mają limitów ! TP traci klientów bardzo szybko, stąd chyba to zniesienie
    limitów... Wreszcie zaczyna się konkurencja, walka o klienta, co może skończyć
    się tylko dobrze dla nas - klientów!

    _________________
    Pozdrawia, Szumi

    -> www.clubtt.pl

  • 2. Data: 2007-02-04 18:13:45
    Od: przemoN <p...@p...fm>

    SZ napisał(a):
> [...]
    > wyciągnąć Polskę z tego wielkiego bagna :( (po rządach "elit" SLD i PO)

    spieprzajdziadu

  • 3. Data: 2007-02-04 18:18:12
    Od: Maksymilian Muller <p...@m...com>

    przemoN napisał(a):

    > spieprzajdziadu

    Dobrze mowisz :-)

    Max

    Ps. A co do samego posuniecia moim zdaniem dobry krok, teraz neostrada
    nie jest na koncu lancucha pokarmowego (priorytetow) w polpaku tylko
    ewentualny bitstream ;-)

  • 4. Data: 2007-02-04 18:19:37
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "SZ" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Co Wy myślicie o zmianach w Neostradzie TP ?
    > Czy inne sieci, np. UPC również pójdą tym śladem ?

    To raczej krok w kierunku nielegalnego udospteniania neostrady,

    Teraz kazdy lepek moze sobie kupic neo, postawic AP i korzystac
    z netu za 15pln miesiecznie :)

  • 5. Data: 2007-02-04 18:23:19
    Od: Maksymilian Muller <p...@m...com>

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):

    > Teraz kazdy lepek moze sobie kupic neo, postawic AP i korzystac
    > z netu za 15pln miesiecznie :)

    Za taka cena sam bym zakupil abo na takim AP ;-)

    Max

  • 6. Data: 2007-02-04 18:42:39
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Radoslaw HORODNICZY <r...@g...com> wrote:
    > To raczej krok w kierunku nielegalnego udospteniania neostrady,
    >
    > Teraz kazdy lepek moze sobie kupic neo, postawic AP i korzystac
    > z netu za 15pln miesiecznie :)

    W okoliach mojego zamieszkania net od "lepkow" via AP jest za darmo... :P

    --
    ŁT

  • 7. Data: 2007-02-04 18:51:52
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Lukasz Trabinski" <l...@t...nospam.net> napisał w wiadomości

    > W okoliach mojego zamieszkania net od "lepkow" via AP jest za darmo... :P

    Uwazaj zebys sie nie zalapal na honeypot'a :)

  • 8. Data: 2007-02-04 20:02:55
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > :( Ale cóż, Polska zacofany kraj.... PIS musiałby rządzić z 40-50
    > kadencji żeby
    > wyciągnąć Polskę z tego wielkiego bagna :( (po rządach "elit" SLD i PO)

    Czy ty naprawde nie widzisz co sie wokół ciebie dzieje, bo ci oczy moherowy
    beret zasłania ?
    Kilka przykladów:
    - bezrobocie spadło, bo 2 mln młodych ambitnych ludzi wyjechało do pracy za
    granicą
    - stosunki z rosją i niemcami są najgorsze od chyba 12 lat
    - ministrem edukacji jest faszysta który neguje naukowo udowodnioną już od
    prawie 100 lat teorie ewolucji
    - ministrem pracy i polityki socjalnej jest królewna która wydaje 11tyś zł
    miesiecznie na kosmetyczke i chce każdemu dać 800 zł zasiłku bezterminowo
    - jesteś emerytem, długo i cięzko pracowaleś na emeryture i masz jej ponad
    1200 zł ? To nic rząd mówi że tobie podwyżka świadczeń sie nie należy bo
    masz za dużo, dostaną ją tylko ci z najniższymi emeryturami (bez wysługi
    lat, renciści , obiboki)
    - w zeszłym roku rząd w twoim imieniu zaciągnął prawie 1000 zł pożyczki
    (oficjalny deficyt budżetowy 27 mld zł, nieoficjalnie ok 40 mld zł), które
    to będziesz spłacać ty lub twoje dzieci.

    i można by jeszcze wymieniać, ale to NTG.

    Lee

  • 9. Data: 2007-02-04 20:38:49
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    > Czy ty naprawde nie widzisz co sie wokół ciebie dzieje, bo ci oczy moherowy
    > beret zasłania ?
    > Kilka przykladów:

    Ciach belkot. Czy to jest problem polskiego internetu ?
    EOT

    Michal W.

  • 10. Data: 2007-02-04 21:14:31
    Od: "miab" <m...@w...pl>

    Lee wrote:

> [...]
    > pożyczki (oficjalny deficyt budżetowy 27 mld zł, nieoficjalnie ok 40
    > mld zł), które to będziesz spłacać ty lub twoje dzieci.

    No popatrz prez 60 lat bolszewii było nam jak w raju, a tu przyszły
    kaczory i wszystko szlak trafił (towarzyszu).

    miab