  • 1. Data: 2022-11-15 18:57:33
    Temat: co to za element
    Od: dolczak <u...@w...pl>

    Cześć, mam prośbę, siedzi to na PCB w zintegrowanym z pompą sterowniku
    regulacji prędkości silnika pompy centralnego ogrzewania w kotle Brotje
    w ilości 5 szt.
    Obudowa DPACK
    napisy na obudowie:
    225 ON
    AC
    4DSM

    Co to za cholerstwo, diody, tranzystory ?

  • 2. Data: 2022-11-16 18:35:23
    Temat: Re: co to za element
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 15.11.2022 18:57, dolczak wrote:
> [...]
    > AC
    > 4DSM
    >
    > Co to za cholerstwo, diody, tranzystory ?

    Wygląda na triak MAC4DSM.
    Żeby się upewnić trzeba sobie rozrysować choćby w głowie kawałek schematu.

    --
    Mirek.

  • 3. Data: 2022-11-16 19:07:54
    Od: dolczak <u...@w...pl>

    W dniu 2022-11-16 o 18:35, Mirek pisze:

    > Wygląda na triak MAC4DSM.
    > Żeby się upewnić trzeba sobie rozrysować choćby w głowie kawałek schematu.

    Rzeczywiście triak, strzał w 10. Dziękuję serdecznie za pomoc.