  • 1. Data: 2011-10-19 18:50:41
    Temat: co to za numer i ile kosztuje
    Od: Majka <m...@w...pl>

    Witam. Firma busiarska podaje taki dla mnie przynajmniej dziwny numer
    infolinii 222199222, a nie podaje kosztu połączenia. Może w podróży
    trzeba będzie mi skorzystać z informacji ale boję się, że może to
    kosztować b.dużo.
    Może ktoś zna się na takiej numeracji?

  • 2. Data: 2011-10-19 19:04:49
    Temat: Re: co to za numer i ile kosztuje
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "Majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    222199222, a nie podaje kosztu połączenia. Może w
    > podróży trzeba będzie mi skorzystać z informacji ale boję się, że może to kosztować

    Normalny numer stacjonarny w strefie 22 (dawne woj. warszawskie).
    Połączenie z tym numerem kosztuje tyle ile z innymi stacjonarnymi.

    Co w tym numerze widzisz dziwnego?

    Piotr

  • 3. Data: 2011-10-19 19:35:38
    Od: Krzysztof Dermont <k...@o...pl>

    PiotRek pisze:
> [...]
    >
    > Normalny numer stacjonarny w strefie 22 (dawne woj. warszawskie).
    > Połączenie z tym numerem kosztuje tyle ile z innymi stacjonarnymi.

    sześć dwójek ? :)

    pozdr.
    Krzysztof Dermont

  • 4. Data: 2011-10-19 23:19:34
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 19-10-2011 21:35, Krzysztof Dermont pisze:

    > sześć dwójek ? :)

    moze byc i 7 (nie chce mi sie sprawdzac) to jakis gts-owy voip.

  • 5. Data: 2011-10-20 10:39:35
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik PiotRek napisał:
> [...]
    >
    > Normalny numer stacjonarny w strefie 22 (dawne woj. warszawskie).
    > Połączenie z tym numerem kosztuje tyle ile z innymi stacjonarnymi.

    Czy go zapisali 222 199 222? Słusznie, że się watkotwórczyni obawia.
    Wszak w .pl trzycyfrowe kierunkowe to mają komórki i ęteligiętne (w tym
    te, co ęteligiętnie wyciągają kasiorę od użyszkodników), więc trzeba się
    mieć na baczności ;-).

    BTW, właśnie przypadkiem przeczytałem co prestiżowi kolejarze twierdzą
    nt. kosztów swojej infolinii
    (http://www.intercity.pl/?page=gdzie_kupic_bilet):

    Infolinia

    Ponadto informacje na temat połączeń kolejowych, można uzyskać pod numerami:

    0 801 022 007 - dla użytkowników telefonów stacjonarnych,
    + 48 42 20 55 00 - dla użytkowników telefonów komórkowych,
    00 48 22 511 60 03 - dla osób dzwoniących z zagranicy.

    Opłata za minutę połączenia jest u wszystkich operatorów
    telekomunikacyjnych stała i wynosi 1,05 netto (1,28 brutto).

    Jak oni chcą zmusić zagranicznych operatorów do naliczania takiej opłaty
    i do tego w złotówkach ;-)?

    No i jeszcze, czy ktoś kto dzwoni z polskiej komórki w roamingu zalicza
    się do "użytkowników telefonów komórkowych" czy do ęosób dzwoniących z
    zagranicy" :-P?

    Przemek

  • 6. Data: 2011-10-20 10:55:00
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Przemysław Kowalik wystukał, co następuje:

> [...]
    > Wszak w .pl trzycyfrowe kierunkowe to mają komórki i ęteligiętne (w tym
    > te, co ęteligiętnie wyciągają kasiorę od użyszkodników), więc trzeba

    [ nietelekomunikacyjny-noob-warning ;) ]

    ee? to w PL obowiązuje jeszcze coś takiego jak numer kierunkowy? :o

    Ja tam teraz wszędzie podaję numery +48 xxx xxx xxx :D

  • 7. Data: 2011-10-20 11:46:04
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:j7otp1$m6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Wszak w .pl trzycyfrowe kierunkowe to mają komórki i ęteligiętne (w
    > tym te, co ęteligiętnie wyciągają kasiorę od użyszkodników), więc

    Formalnie rzecz biorąc mamy WSN - wskaźniki strefy numeracyjnej i
    WST - wyróżniki sieci telekomunikacyjnych (w tym sieci ruchomych).

    Oba są (i to od niepamiętnych czasów) DWUcyfrowe !!!

    Polecam lekturę najnowszego PNK
    0765 (starszych
    zresztą też).

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 8. Data: 2011-10-20 11:48:22
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <c...@z...cos> napisał w wiadomości

    > [ nietelekomunikacyjny-noob-warning ;) ]
    >
    > ee? to w PL obowiązuje jeszcze coś takiego jak numer kierunkowy? :o

    Jak najbardziej! tylko nieie kierunkowe (bo czegos takiego nigdy nie
    było) tylko WSN - wskaźniki strefy numeracyjnej i WST - wyróżniki
    sieci telekomunikacyjnych (w tym sieci ruchomych).

    > Ja tam teraz wszędzie podaję numery +48 xxx xxx xxx :D

    A to już zupełnie twoja prywatna sprawa podobnie jak to czy piszesz to
    prawą czy lewą ręką.... ;D

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 9. Data: 2011-10-20 15:12:05
    Od: Majka <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-19 20:50, Majka pisze:
> [...]
    > infolinii 222199222, a nie podaje kosztu połączenia. Może w podróży
    > trzeba będzie mi skorzystać z informacji ale boję się, że może to

    n Witam ponownie. Numer o który pytam należy do firmy, która ma
    siedzibę w Cycowie pow. Łęczna woj. lubelskie, a tam kierunkowy jest 82,
    dlatego mam duze wątpliwości co do ceny. Numer jest zapisany tak:
    222-199-222,
    a strona firmy to:
    http://minibus.prv.pl/

  • 10. Data: 2011-10-20 15:35:48
    Od: Krzysztof Dermont <k...@o...pl>

    Majka pisze:
> [...]
    > siedzibę w Cycowie pow. Łęczna woj. lubelskie, a tam kierunkowy jest 82,
    > dlatego mam duze wątpliwości co do ceny. Numer jest zapisany tak:

    Zapisany jest tak, (prawdopodobnie) żeby łatwiej go zapamiętać.
    Numer ma wyróżnik strefy Warszawskiej 22 i dalej 7 cyfr (łącznie 9),
    jest to więc "zwykły numer" stacjonarny.
    Numer jest z puli GTS i jak kolega wcześniej wpisał, prawdopodobnie jest
    voip-owy (stąd ta różnica w "kierunkowych" 22 i 82).
    Ja nie widzę żadnego podstępu.

    pozdr.
    Krzysztof Dermont