  • 1. Data: 2009-08-10 18:25:11
    Temat: czujnik poziomu cieczy
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    witam

    Padł mi w aucie czujnik poziomu cieczy chłodzącej(na 99%). nowy kosztuje
    dużo, przynajmniej w porównaniu do ceny auta. co wiecej niewiem na 100%
    czy właśnie on jest walnięty ( raz działa raz nie) niemniej jednak ze
    schematu i pomiarów wyznaczyłem coś takiego:
    3 kable:

    plus - po stacyjce
    minus - masa
    kabel na lampkę "brak płynu" którą zaświeca podanie minusa.

    Tak wiec gdybym miał jakiś inny czujnik to podłącze go na pajaką +distal
    i albo zostawie na stałe albo przekonam sie na 100% co padło.

    Ciecz chłodząca nie przewodzi, albo słabo przewodzi. na tyle słabo ze
    nie potrafie zrobić układu który (po zalaniu) klapnie mi przekaźnikiem.
    czy są może jakieś gotowe rozwiazania takich czujników? Wolałbym zeby
    nie był mechaniczny (typu ruchomy spławik) bo na nierównościach będzie
    wykazywał brak...

    dzieki

    ToMasz

  • 2. Data: 2009-08-10 18:44:19
    Temat: Re: czujnik poziomu cieczy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Aug 2009 20:25:11 +0200, ToMasz wrote:
    >Ciecz chłodząca nie przewodzi, albo słabo przewodzi. na tyle słabo ze
    >nie potrafie zrobić układu który (po zalaniu) klapnie mi przekaźnikiem.
    >czy są może jakieś gotowe rozwiazania takich czujników?

    Z 10 rodzajow. I w tym caly problem :-)

    J.

  • 3. Data: 2009-08-10 18:48:38
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-08-10 20:25:11 +0200, ToMasz <t...@g...pl> said:

    > witam
    >
    > Padł mi w aucie czujnik poziomu cieczy chłodzącej(na 99%). nowy kosztuje
    > dużo,

    Ile wołają za nowy?

    > przynajmniej w porównaniu do ceny auta.

    Przejdź się po schrotach, to znajdziesz taniej.

    --
    DJ