  • 1. Data: 2009-08-11 12:13:07
    Temat: drukarka termiczna SEIKO LTP5242B-C448 potrzebne informacje
    Od: "Sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam nowy moduł tej drukarki termicznej, niestety bez żadnego sterownika.
    Czyli sama mechanika; głowica, silniki transportujące itp - kompletny moduł.
    Szukam jakichkolwiek informacji o tej drukarce - opis podłączenia; może
    schemat jakiegoś urządzenia, w którym jest używana - cokolwiek co by mi
    pomogło. Chciałem sobie zrobić małe urządzenie z tą drukareczką, no ale brak
    mi właśnie tych informacji - opisu złącz i jak tym sterować.
    Może ktoś coś wie ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2009-08-11 13:15:07
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-08-11 14:13:07 +0200, "Sundayman" <s...@p...onet.pl> said:

    > Mam nowy moduł tej drukarki termicznej, niestety bez żadnego sterownika.
    > Czyli sama mechanika; głowica, silniki transportujące itp - kompletny moduł.

    Sterowniki były przeważnie częścią urządzenia.

    > Szukam jakichkolwiek informacji o tej drukarce

    W skrócie - potrzebujesz datasheeta. Jeśli googlowanie nic nie da,
    napisz do producenta z prośbą o datasheet. Ale techniczny, nie
    marketing flyer. Zwykle nie robią problemów. Jest to dosyć wiekowa
    konstrukcja, gdzieś okolice 1998 roku. Było stosowane w kasach
    fiskalnych np. CASIO.

    > Chciałem sobie zrobić małe urządzenie z tą drukareczką,

    Nie szkoda sił na konstrukcyjnego "dinozaura"? Wymaga taśmy,
    hałasuje... Chyba że lubisz klimat tamtych lat. ziiiip-zip...
    ziiiip-zip ;) A może lepiej wziąć jakiś moduł drukujący termicznie?

    > no ale brak mi właśnie tych informacji - opisu złącz i jak tym sterować.
    > Może ktoś coś wie ?

    Pogrzebię w swoich archiwach... coś o takich modułach miałem, choć nie
    wiem czy konkretnie seiko.

    --
    DJ

  • 3. Data: 2009-08-11 13:18:11
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-08-11 15:15:07 +0200, DJ <j...@p...onet.pl> said:

    > Nie szkoda sił na konstrukcyjnego "dinozaura"? Wymaga taśmy,
    > hałasuje... Chyba że lubisz klimat tamtych lat. ziiiip-zip...
    > ziiiip-zip ;) A może lepiej wziąć jakiś moduł drukujący termicznie?

    Poprawka... one są jednak termiczne :)

    --
    DJ

  • 4. Data: 2009-08-11 15:29:59
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-08-11 15:15:07 +0200, DJ <j...@p...onet.pl> said:

    > Pogrzebię w swoich archiwach...

    Grzebnąłem... ale znalazły się tylko panasonic, CBM/citizen, epson, axiohm.
    Seiko niestety niet :(

    --
    DJ

  • 5. Data: 2009-08-11 20:24:41