  • 1. Data: 2010-02-19 21:53:35
    Temat: czy audi ma blache ocynk
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Witam.Czy audi a4 b5 rocznik 95 mają blache ocynkowaną?Jedni mówią ze
    mają ,drudzy ze nie mają.Jaka jest prawda

  • 2. Data: 2010-02-19 22:07:20
    Temat: Re: czy audi ma blache ocynk
    Od: DoQ <p...@g...com>

    maniek pisze:
    > Witam.Czy audi a4 b5 rocznik 95 mają blache ocynkowaną?Jedni mówią ze
    > mają ,drudzy ze nie mają.Jaka jest prawda

    Jesli audi to import z niemiec to napewno ocynk.
    Polak napewno nie cynkowal by blachy, bo kazdy polak to druciarz.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 3. Data: 2010-02-19 22:13:24
    Od: JanuSz <n...@n...com>

    DoQ pisze:

    > Jesli audi to import z niemiec to napewno ocynk.
    > Polak napewno nie cynkowal by blachy, bo kazdy polak to druciarz.

    A od kiedy w Polsce produkowano audi??

  • 4. Data: 2010-02-19 22:26:33
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    Witam.Czy audi a4 b5 rocznik 95 mają blache ocynkowaną?Jedni mówią ze
    mają ,drudzy ze nie mają.Jaka jest prawda
    ---------------
    w roku 87 (audi 100 c3) już miały, czemu teraz mieliby od tego odejść
    --
    Stoout
    prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

  • 5. Data: 2010-02-19 22:35:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    JanuSz pisze:

    > A od kiedy w Polsce produkowano audi??

    Chyba nigdy. Ale niemiec cynkuje blachy przy kazdym przegladzie, a polak
    druciarz zaluje grosza i olewa.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 6. Data: 2010-02-19 23:55:08
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > Chyba nigdy. Ale niemiec cynkuje blachy przy kazdym przegladzie, a polak
    > druciarz zaluje grosza i olewa.

    zadam strategiczne pytanie...
    wiesz o czym piszesz??

    Ł.W.

  • 7. Data: 2010-02-19 23:58:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Lukasz W. pisze:

    > zadam strategiczne pytanie...
    > wiesz o czym piszesz??

    LOL - strategiczne pytanie? Wiesz o co pytasz? Jakieś zajęcia z logiki
    w życie miałeś?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 8. Data: 2010-02-20 00:00:08
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 19 Lut, 23:55, "Lukasz W." <w...@i...pl> wrote:

    > zadam strategiczne pytanie...
    > wiesz o czym piszesz??

    Zadam bardziej strategiczne pytanie...
    Czy zdajesz sobie sprawę że DoQ robi sobie jaja z jednego z
    "mechanicznie uzdolnionych" grupowiczów?

    --
    pzdr
    Alex

  • 9. Data: 2010-02-20 00:04:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Alex81 pisze:
    (...)
    > Zadam bardziej strategiczne pytanie...
    > Czy zdajesz sobie sprawę że DoQ robi sobie jaja z jednego z
    > "mechanicznie uzdolnionych" grupowiczów?

    Źle spałeś? Czemu przedstawiasz to w takiej formie? Niech się
    młodzież nauczy paru rzeczy...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 10. Data: 2010-02-20 00:09:05
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 20 Lut, 00:04, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    > Alex81 pisze:
    > (...)

    > Źle spałeś?
    Dobrze wiesz że o tej porze nie mam tego w zwyczaje ;-)

    > Czemu przedstawiasz to w takiej formie?
    Szczerośc :-)

    > Niech się młodzież nauczy paru rzeczy...
    Nie ma co rzucać kłód, może po prostu nie czytać grupy zbyt często...

    --
    pzdr
    Alex