  • 11. Data: 2010-02-20 00:10:06
    Temat: Re: czy audi ma blache ocynk
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Lukasz W. pisze:

    > zadam strategiczne pytanie...

    Co to jest strategiczne pytanie?

    > wiesz o czym piszesz??

    Czytaj grupe a zostaniesz oświecony...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 12. Data: 2010-02-20 01:49:37
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Lukasz W." <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hln52j$21s$1@mx1.internetia.pl...

    > zadam strategiczne pytanie...
    > wiesz o czym piszesz??

    ROTFL :-)
    łukasz, janusz, !, B R A W O :) troche radosci mi zapewniliscie;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

  • 13. Data: 2010-02-20 09:51:51
    Od: JanuSz <n...@n...com>

    DoQ pisze:

    > Co to jest strategiczne pytanie?

    > Czytaj grupe a zostaniesz oświecony...
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł

    A swoją drogą (tak serio) to uważam, że polscy mechanicy (prawdziwi) są
    znacznie lepsi od ich niemieckich odpowiedników. Pomimo tego, że nie
    cynkują przy przeglądach, tylko coś czymś olewają. :)

    Pozdrawiam

    JanuSz

  • 14. Data: 2010-02-20 16:23:40
    Od: "Tomi" <t...@t...pl>

    >Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    qd.googlegroups.com...
    >Witam.Czy audi a4 b5 rocznik 95 mają blache ocynkowaną?Jedni mówią ze
    >mają ,drudzy ze nie mają.Jaka jest prawda

    Nowe mercedesy też maja ocynkowaną a na reklamację rdzewiejące jeżdżą...

  • 15. Data: 2010-02-20 21:29:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    maniek wrote:

    > Witam.Czy audi a4 b5 rocznik 95 mają blache ocynkowaną?Jedni mówią ze
    > mają ,drudzy ze nie mają.Jaka jest prawda

    TO ZALERZY CZY ZAPAKUJESZ BLACHE OCYNKOWANĄ DO BAGARZNIKA CZY TERZ
    ZWYKŁOM. JAK TOM PIERWSZOM TO MAJOM, A JAK DRUGOM TO NIEWIEM.

    --
    cokolwiek

  • 16. Data: 2010-02-22 09:10:22
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-02-19 22:26, Jacek pisze:
    > w roku 87 (audi 100 c3) już miały, czemu teraz mieliby od tego odejść
    Fiaty Cinqecento np. w 1994 roku miały ocynk, a później różnie z tym
    bywało ;-)

    Maciek

  • 17. Data: 2010-02-22 18:57:15
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Fiaty Cinqecento np. w 1994 roku miały ocynk, a później różnie z tym
    > bywało ;-)

    z fiatami było jak z winem - im starsze tym lepsze :P
    Nie porównuj do jakiegoś tam byle audi :)
    --
    Stoout
    prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

  • 18. Data: 2010-02-25 14:48:29
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Maciek pisze:
    > Fiaty Cinqecento np. w 1994 roku miały ocynk, a później różnie z tym
    > bywało ;-)

    i nie przeszkadzało im to żeby rdzewieć w zastraszającym tempie :)

    --
    krzysiek82

  • 19. Data: 2010-02-25 14:49:51
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Jacek pisze:
    > z fiatami było jak z winem - im starsze tym lepsze :P
    > Nie porównuj do jakiegoś tam byle audi :)

    ciężko mi się z tym zgodzić, z fiatami jest tak im starsze tym gorsze,
    im nowsze tym lepiej dopracowane ale nadal wiele brakuje do poziomu
    chociażby golfa III generacji.

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2010-02-25 22:10:34
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > ciężko mi się z tym zgodzić, z fiatami jest tak im starsze tym gorsze, im
    > nowsze tym lepiej dopracowane ale nadal wiele brakuje do poziomu chociażby
    > golfa III generacji.

    ja patrze przez perspektywe 125p od lat 70-tych do 91.
    Pierwsze miały skóry, chromy i wyglądały. Ostatnie to plastik-fantastik.