  • 1. Data: 2021-10-18 15:20:41
    Temat: czy istnieje takie złącze zif
    Od: "Mchal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    jak na tym obrazku:

    https://www.picclickimg.com/00/s/ODAwWDgwMA==/z/rgkA
    AOSw-EheEgNu/$/2PCS-IC-Test-Universal-ZIF-Socket-14p
    in-14-_1.jpg

    ale żeby miało dłuższe nóżki, najlepiej ok 10-12mm, albo jeszcze lepiej
    żeby było wysokie i dało się wyprowadzić na plytę czołową?
    A jeśli nie istnieje to jak najłatwiej odsunąć je od płytki nie tracąc
    sztywności?

    Dziękuję z góry.

    --
    Michał

  • 2. Data: 2021-10-18 16:38:44
    Temat: Re: czy istnieje takie złącze zif
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 18 października 2021 o 15:20:43 UTC+2 Mchal M. Lechanski napisał(a):
> [...]
    > żeby było wysokie i dało się wyprowadzić na plytę czołową?
    > A jeśli nie istnieje to jak najłatwiej odsunąć je od płytki nie tracąc

    Ja akurat miałem taki problem z tego typu ZIFem (tylko że 40-pin), że (chyba, bo jak
    na to patrzę, to tak pewien nie jestem - może po prostu optycznie mi się nie
    podobało) nie mieścił mi się na płytkę przewidzianą dla "zwykłej" podstawki - ale na
    szczęście na tej płytce były zrobione jeszcze po dwa rzędy otworów obok tych na
    podstawkę, więc wziąłem drugą płytkę, obciąłem resztę, wlutowałem ZIF na wierzchu
    oraz "dziurki" od spodu - a na płytkę bazową dałem goldpiny.
    I w ten sposób ZIP jest sporo - i sztywno - uniesiony ponad płytkę.
    Jeśli "płyta czołowa" jest dla Ciebie na wierzchu urządzenia, to powinno się nadać.
    A jak chcesz jeszcze wyżej to można dać te przedłużone goldpiny, ale już będzie nieco
    mniej sztywno.

  • 3. Data: 2021-10-18 17:56:37
    Od: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 18 października 2021 o 08:20:43 UTC-5 Mchal M. Lechanski napisał(a):
> [...]
    > żeby było wysokie i dało się wyprowadzić na plytę czołową?
    > A jeśli nie istnieje to jak najłatwiej odsunąć je od płytki nie tracąc

    Mozesz sprobowac lutowac od drugiej strony. Wtedy latwiej nad obudowe wystawic.
    Zakladam ze lutowanie na druga plytke i wyciagniecie na tasmie nie wchodzi w gre z
    jakichs powodow.

  • 4. Data: 2021-10-18 19:03:45
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 18/10/2021 15:20, Mchal M. Lechanski wrote:
    > A jeśli nie istnieje to jak najłatwiej odsunąć je od płytki nie tracąc
    > sztywności?

    Wstawić drugą płytkę wyżej.

    https://youtu.be/FLG03f_ua5g?t=216

  • 5. Data: 2021-10-19 11:15:34
    Od: "Mchal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    On 18/10/2021 14:20, Mchal M. Lechanski wrote:
    > jak na tym obrazku:
    >
    > https://www.picclickimg.com/00/s/ODAwWDgwMA==/z/rgkA
    AOSw-EheEgNu/$/2PCS-IC-Test-Universal-ZIF-Socket-14p
    in-14-_1.jpg

    Dziękuję bardzo. Od początku przewidywalem drugą płytkę, ale wolałem się
    upewnić.

    --
    Michał