  • 1. Data: 2021-10-17 11:59:39
    Temat: różnicówka, podłączenie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Czy dla typowej różnicówki istotne jest gdzie idzie odbiornik?
    Na żadnej, które mam, nie ma oznaczeń poza L i N.
    Np. https://ae01.alicdn.com/kf/Hf750a82370ea411c8522c9e3
    ebab3abdv.jpg

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2021-10-17 12:30:18
    Temat: Re: różnicówka, podłączenie
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Czy dla typowej różnicówki istotne jest gdzie idzie odbiornik?
    > Na żadnej, które mam, nie ma oznaczeń poza L i N.
    > Np. https://ae01.alicdn.com/kf/Hf750a82370ea411c8522c9e3
    ebab3abdv.jpg

    Nie.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2021-10-17 12:35:44
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Czy dla typowej różnicówki istotne jest gdzie idzie odbiornik?

    Najczęściej nie ma znaczenia, chociaż jakoś *jawnie* w dokumentacji nie
    jest to powiedziane.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 4. Data: 2021-10-17 12:41:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:fuSaJ.1525128$ed3f.1374693@fx14.ams1>
    user Marcin Debowski pisze tak:

    > Czy dla typowej różnicówki istotne jest gdzie idzie odbiornik?
    > Na żadnej, które mam, nie ma oznaczeń poza L i N.
    > Np. https://ae01.alicdn.com/kf/Hf750a82370ea411c8522c9e3
    ebab3abdv.jpg

    o jaka ładna chińska :)

    Podobno jak trafi się mongoł który przytrzyma długo test
    kilka minut to może przegrzać spalić rezystor i cewkę.
    Lepiej jak układ wewnętrzny po użyciu test jest odcinany.

    Czyli jak są napisy to bezwzględnie wg kierunku
    a jak nie ma to gora wejscie a dół odbiornik

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 5. Data: 2021-10-17 13:05:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Sunday, October 17, 2021, 11:59:39 AM, you wrote:

    > Czy dla typowej różnicówki istotne jest gdzie idzie odbiornik?
    > Na żadnej, które mam, nie ma oznaczeń poza L i N.
    > Np. https://ae01.alicdn.com/kf/Hf750a82370ea411c8522c9e3
    ebab3abdv.jpg

    O tyle istotne, że różnicówka ma wszystko rozłączać i ważne jest, żeby
    po rozłączeniu naciśnięcie przycisku testowego nie powodowało
    pojawienia się napięcia na N na wyjściu. Przycisk testowy łączy wyście
    L i wejściem N przez rezystor.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2021-10-18 02:00:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-17, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > po rozłączeniu naciśnięcie przycisku testowego nie powodowało
    > pojawienia się napięcia na N na wyjściu. Przycisk testowy łączy wyście

    No ale nic nie jest oznaczone, więc chyba będą musiał z tym jakoś żyć.
    Szansa na to, że ktos będzie się bawił wywalonym bezpiecznikiem jest
    mniejsza lub równa wejściu za pralkę.

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi.

    --
    Marcin