  • 1. Data: 2009-01-12 13:06:31
    Temat: czy ta pamięć 1024 MB pracuje na dualu?
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    Witam,

    Mam dwa laptopy. Jeden jest mój, drugi używa moja macocha (Toshiba
    Satellite a200-206). Laptop macochy posiada 2sloty z pamięcią po 1024
    MB. Macocha pracuje na wordzie i chciałbym jedną z pamięci przenieść
    do swojego jako dodatkową pamięć. Zastanawiam się czy laptop macoch
    będzie działał po takiej deinstalacji? Czy ten laptop pracuje na
    dualchannelu? Z góry dzięki.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-01-12 13:12:24
    Temat: Re: czy ta pamięć 1024 MB pracuje na dualu?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "maxknowledge" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...
    Witam,

    >Mam dwa laptopy. Jeden jest mój, drugi używa moja macocha (Toshiba
    >Satellite a200-206).

    to w końcu masz dwa czy tylko jeden ? :-)

    nie

  • 3. Data: 2009-01-12 21:46:39
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@-...onet.pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie

    Nie ma to jak precyzyjna odpowiedz ;)

    A wracajac do meritum. Laptop bedzie pracowal z jednym modulem pamieci.

    Qkam